Gå til innhold

Hvilket video-format konverterer dere filmene til?

2bb1

Anbefalte innlegg

Hei! Har en Acer n300/311, og driver nå å funderer med diverse funksjoner på den.

Prøvde å konvertere en vanlig film (~700mb) og legge den inn på PDA-en, men da hakket filmen sånn at det ikke var mulig å få med seg noe. Så, hvilket format skal jeg konvertere videoene mine til?

Kan det være andre grunner? (Bortsett fra feil video-format?) F.eks. codecs osv?

Har slitt med dette lenge, så hadde vært fint om noen kunne kommet med innspill :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket program bruker du til å konvertere ? Du vet det finnes spesial programvare for å krympe film fra DVD til PDA minnekort regner jeg med. Se f.eks http://www.videohelp.com/tools?tool=Pocket_DVD_Wizard

Hei! Har en Acer n300/311, og driver nå å funderer med diverse funksjoner på den.

Prøvde å konvertere en vanlig film (~700mb) og legge den inn på PDA-en, men da hakket filmen sånn at det ikke var mulig å få med seg noe. Så, hvilket format skal jeg konvertere videoene mine til?

Kan det være andre grunner? (Bortsett fra feil video-format?) F.eks. codecs osv?

Har slitt med dette lenge, så hadde vært fint om noen kunne kommet med innspill :)

8017768[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...