VingeFaan Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hei. Skal bygge meg ny PC og trenger en skjerm. PCen skal brukes til litt gaming (ingen spesielle spill, blir litt på måfå) og til generell bruk (surfing, skolearbeid etc). Jeg er egentlig usikker på hva jeg faktisk trenger, men tror at enten en 20" eller 22" blir riktig. Hvorvidt widescreen er noe å gå for er jeg også litt usikker på. Jeg har gått igjennom en del skjermer på prisguiden, og har kommet frem til noen alternativer (se under). Jeg synes ca 3-4000 er grei pris å bruke på skjerm, siden jeg har så få krav. Er veldig åpen for anbefalinger, generelle tips og råd fra folk med mer peiling og erfaring på emnet enn meg selv. Setter stor pris på innlegg Skjermer Lenke til kommentar
Janniz Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei. Skal bygge meg ny PC og trenger en skjerm. PCen skal brukes til litt gaming (ingen spesielle spill, blir litt på måfå) og til generell bruk (surfing, skolearbeid etc). Jeg er egentlig usikker på hva jeg faktisk trenger, men tror at enten en 20" eller 22" blir riktig. Hvorvidt widescreen er noe å gå for er jeg også litt usikker på. Jeg har gått igjennom en del skjermer på prisguiden, og har kommet frem til noen alternativer (se under). Jeg synes ca 3-4000 er grei pris å bruke på skjerm, siden jeg har så få krav. Er veldig åpen for anbefalinger, generelle tips og råd fra folk med mer peiling og erfaring på emnet enn meg selv. Setter stor pris på innlegg Skjermer 8017752[/snapback] For det bruket du nevner er både 20 og 24" overkill etter min mening. 19 holder leeenge. Husk en 19" LCD er ca på størrelse med en 21" CRT, og 20 - 24" skjermer krever mer av maskinen din. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Fremtiden er Widesreen, siden flere spill støtter det mer og mer. Man får også et bredere skrivebord og hvis du skal se film er widesreen et Must 20 eller 22 tommer er ditt valg. Skal selv bestille meg en Samsung 226bw( 22").. Endret 25. februar 2007 av mr.nauz Lenke til kommentar
VingeFaan Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Fremtiden er Widesreen, siden flere spill støtter det mer og mer. Man får også et bredere skrivebord og hvis du skal se film er widesreen et Must 20 eller 22 tommer er ditt valg. Skal selv bestille meg en Samsung 226bw( 22").. 8023107[/snapback] Har lest den lange tråden om den skjermen her på forumet nå, veldig aktuell skjerm ja. Også Syncmaster 215TW ser ikke så dum ut, litt dyrere da men. Den fikk gode kritikker her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå