Gå til innhold

Tapte tapte anrop på W850i

Roiku

Anbefalte innlegg

Hei der. En venninne av meg har en W850i som etter forrige helg fikk et problem. Når noen ringer og anropet ikke blir svart så legges det ikke under 'ubesvarte anrop'/'tapte anrop', dermed aner hun ikke hvem som har ringt. Har søkt forgjeves både på dette forumet og SE sine sider. Noen som har tips? Jeg har trålet gjennom telefonen hennes på alle menypunkter uten å finne noe om dette. Det gir heller for så vidt ikke mening at det skal være en innstilling som skal gå an å slå av.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ha prøvd å tilbakestille alt før jeg sendte den på service!

Meny - Innstillinger - Generellt - Tilbakestill alt - Tilbakestill alt.

Du vil miste alt som er lagret på telefonen så dette er en siste utvei. Ta backup av telefonlisten for eksempel via operatøren sin SyncML tjeneste (Telenor NetCom ) eller til PC og flytt alt du vil ta vare på over til minnekortet før du gjør dette!

Lenke til kommentar

Jeg er blitt overbevist om at SE ikke lenger er for meg. Makan til bugs har jeg aldri hatt. W850i har så mange småbugs som er irriterende.

Det ødelegger liksom hele feel'en ved å bruke mobilen. Du liksom tenker at oj, jeg må ikke trykke så fort for den kan henge seg.

Noen vil kanskje le, men jeg har planer om å gå tilbake til Nokia.

Lenke til kommentar

Tilbakestilling av innstillinger er allerede prøvd. Og telefonen er kjøpt i Sverige (hun er svensk men bor i Oslo). Så da er vel posten til nabolandet eneste mulighet da. Et SE-verksted i Oslo kan vel fikse det, men da får hun vel også en pen faktura i motsetning til den opprinnelige forhandleren som er pliktig å ordne det på garantien. Kjedelig feil, altså. Og at det plutselig skulle skje over en helg? Sært.

Lenke til kommentar

Hør med et autorisert mobilverksted først før du sender den. Tidligere har jeg flere ganger levert nokia telefoner med garantifeil direkte til verksted her i oslo for reparasjon siden jeg hadde kjøpt telefonen på en helt annen kant av landet. Alt de trengte var kjøpsbevis (kvittering), så ordnet det seg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...