Gå til innhold

Crackdown, hvordan spille live?

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

Hvordan kan jeg spille på live med en random person? Jeg får beskjed om flere som vil joine meg, men jeg klarer ikke å finne ut hvordan man joiner andre:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741

Takker for alle svar:) Skal prøve det. Hvis jeg joiner en annen via live, vil da erfaringen jeg tjener i det gamet bli med det jeg spiller i single player?

Lenke til kommentar
nei da det er sikkert drit fett:) jeg er jo den som liker slike spill veldig godt også ;)

8019911[/snapback]

Jo.... Muligheten for coop i denne typen spill er meget bra. Men syns det er ALT for kort. Er liksom lite å gjøre i spillet. Jeg syns det føltes fort tomt ut. Og jeg har absolutt prøvd å trekke det litt ut. Har bare tatt halvparten av bossene(på slump...) men det føles så lett ut! Og når man har først tatt bossene så er det liksom ikke så mye mer å spille for utenom achievementes... Det er ihvertfall mitt inntrykk...

Lenke til kommentar

Du vet du kan skru opp vanskelighetsgraden? Har selv spilt i 12-13 timer nå, og er enda ikke ferdig med Los Muertos og Volk. Men så liker jeg å fucke litt rundt også da. :)

Men etter at du har tatt ut alle bossene, så kan man spille med "crime on" slik at byen ikke er helt død mens man leter etter orbs, jakter achievements, forbedrer race tidene, osv. Også er det jo selvsagt co-op muligheter også, samt boss time trials.

Alt dette mens man venter på Downloadable Contents. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Du vet du kan skru opp vanskelighetsgraden?  Har selv spilt i 12-13 timer nå, og er enda ikke ferdig med Los Muertos og Volk.  Men så liker jeg å fucke litt rundt også da. :)

Men etter at du har tatt ut alle bossene, så kan man spille med "crime on" slik at byen ikke er helt død mens man leter etter orbs, jakter achievements, forbedrer race tidene, osv.  Også er det jo selvsagt co-op muligheter også, samt boss time trials.

Alt dette mens man venter på Downloadable Contents. :)

8020914[/snapback]

Mens man venter på downloadable contents? Kommer det flere motstandere eller øyer som dere vet om?

Det med at man kan skru på crime etter alle motstanderne er tatt, kommer alle bossene frem igjen da eller er det bare vanlige personer?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det kommer bare fram de vanlige gangsterne rundt i byn...

men hvis jeg skal spille Co-Op for å få achiv`ne, må jeg spille sammen med en fyr som ikke har rundet spillet da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
det kommer bare fram de vanlige gangsterne rundt i byn...

men hvis jeg skal spille Co-Op for å få achiv`ne, må jeg spille sammen med en fyr som ikke har rundet spillet da?

8021378[/snapback]

Du kan gjøre alle achivement utenom de å ta bossene så lenge du joiner han. Hvis han joiner deg så kan han hjelpe deg i "din verden".

All erfaring og ach. som man gjør i andre sine verden tar du med deg i din egen:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...