Gå til innhold

Brann i Trondheim...

Ptomania

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var nede i sentrum og så det hele. Jeg tror det startet lenge før kl 11 i morges og det var fortsatt ganske ute av kontroll for en halv time siden.

Hele kvartalet er jo i brann: klesbutikken Sand, Huskværna, kafèen "Las vegas", nattklubbene News og Rick's, en frisør, en fotobutikk, dressmann. Det var en gode brannvegger mot bygårene ved siden av, så de klarer sansynligvis å stoppe brannen der.

Overhørte en samtale mellom ei av de som var evakurte og venninna. Ho fikk bare med seg så mye ho klarte å bære i armene, resten blir nok å stinke røkt av. (Hvis de klarer å stoppe brannen før den når det bygget da.)

NRK, Radio1, TV Trøndelag og en haug med journalister var der så det blir nok dekt godt av pressen.

Lenke til kommentar

Brannen starta i en frityrgryte på kjøkkenet til News ca klokka 10.30 i morres. Betjeningen var til stede, men klarte ikke å få kontroll over brannen selv med et pulverapparat. Betjeningen måtte evakuere og kontaktet brannvesnet ca 10.45..

he viser jo direktebilder på TvTrøndelag da :smile:

/steinih :smile:

[ Denne Melding var redigert av: steinih på 2002-12-07 15:38 ]

Lenke til kommentar

Hmm.. hvordan går det med Frakken?? ikke det at jeg går dit, men det kommer til å bli bra fullt på andre utesteder hvis båre news/rics(som er helt borte) og frakken ikke er oppe..

Vil tro de andre utestedene slikker seg rundt munnen:)

Ptomania

Lenke til kommentar

Joda, konkurrentene til de butikkene og utestedene som brenner tjener nok bra på denne brannen. Tipper det blir smekkfullt på Rio og Downtown som er de plassene frakken-, rick's- og news-folk sikkert vil konvertere til.

Noen som vet om frakken-gården har tatt skikkelig fyr nå eller om de klarer å berge den?

Lenke til kommentar

Frakken er vel ikke så spesielt brannskadet, men har vel store røyk og vannskader, kan jeg tenke meg.

Var en tur nede i sentrum i 1-2-tiden jeg også, og må si det ikke tok lange tiden etter det før så godt som hele fasaden hadde rast sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...