Ptomania Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Brannen startet på news.. Så det betyr at Trondheim mister det utestedet det faktisk er litt arti å gå ut på... Ptomania Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Bah, bare fjortiser ute på disse plassene uansett... Går heller på pub. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Quote: Darth Kjell skrev (2002-12-07 13:42):Bah, bare fjortiser ute på disse plassene uansett... Går heller på pub. Ja men de som du kaller fjortiser kan de gå på en pub da? Lenke til kommentar
Ptomania Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2002 Greit nok det:) naboen er mye besøkt den.. men trist er det uansett.. :smile: Ptomania Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Ser at det er en veldig stor brann. Trodde det bare var News jeg, men det er jo nesten hele kvartalet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Dere kan jo gå å grille pølser :wink: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Quote: B|Real skrev (2002-12-07 14:51):Dere kan jo gå å grille pølser :wink: OK etter deg? Klarer du å komme nerme nok så kan eg og gjøre det. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Var nede i sentrum og så det hele. Jeg tror det startet lenge før kl 11 i morges og det var fortsatt ganske ute av kontroll for en halv time siden. Hele kvartalet er jo i brann: klesbutikken Sand, Huskværna, kafèen "Las vegas", nattklubbene News og Rick's, en frisør, en fotobutikk, dressmann. Det var en gode brannvegger mot bygårene ved siden av, så de klarer sansynligvis å stoppe brannen der. Overhørte en samtale mellom ei av de som var evakurte og venninna. Ho fikk bare med seg så mye ho klarte å bære i armene, resten blir nok å stinke røkt av. (Hvis de klarer å stoppe brannen før den når det bygget da.) NRK, Radio1, TV Trøndelag og en haug med journalister var der så det blir nok dekt godt av pressen. Lenke til kommentar
steinih Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Brannen starta i en frityrgryte på kjøkkenet til News ca klokka 10.30 i morres. Betjeningen var til stede, men klarte ikke å få kontroll over brannen selv med et pulverapparat. Betjeningen måtte evakuere og kontaktet brannvesnet ca 10.45.. he viser jo direktebilder på TvTrøndelag da :smile: /steinih :smile: [ Denne Melding var redigert av: steinih på 2002-12-07 15:38 ] Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 hm... jeg jobber i kvartalet ved siden av det kvartalet der, er bare 3 meter unna... synd sånt kan skje... var vel noen komplett idioter sim prøvde og slukke smult med vann sikkert... Lenke til kommentar
steinih Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Det som er sagt er at personalet prøvde å slukke brannen med pulverapparat og at de trodde de hadde kontroll da brannen plutserlig bare blussa opp igjen. Og da gikk det så fort at de bare måtte evakuere og tilkalle brannvesnet. /steinih :smile: Lenke til kommentar
Ptomania Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2002 Hmm.. hvordan går det med Frakken?? ikke det at jeg går dit, men det kommer til å bli bra fullt på andre utesteder hvis båre news/rics(som er helt borte) og frakken ikke er oppe.. Vil tro de andre utestedene slikker seg rundt munnen:) Ptomania Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 http://80.232.26.141/adressa/incoming/arti...articleID=33045 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Joda, konkurrentene til de butikkene og utestedene som brenner tjener nok bra på denne brannen. Tipper det blir smekkfullt på Rio og Downtown som er de plassene frakken-, rick's- og news-folk sikkert vil konvertere til. Noen som vet om frakken-gården har tatt skikkelig fyr nå eller om de klarer å berge den? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Frakken er vel ikke så spesielt brannskadet, men har vel store røyk og vannskader, kan jeg tenke meg. Var en tur nede i sentrum i 1-2-tiden jeg også, og må si det ikke tok lange tiden etter det før så godt som hele fasaden hadde rast sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå