Gå til innhold

The Experience: Hvem reiser folk med på f.eks eXperience?


vinzenT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
first things first... slutt å bruk ninja smilyen...

 

til spørsmålet ditt... folk reiser med de de har lyst... om du har lyst til å reise med clanen så gjør du det, har du lyst til å reise med venna dine så gjør du det og har du lyst til å reise med foreldra dine så gjør du det :p

8017867[/snapback]

greit. da reiser jeg med besteforeldra mine hvis det er greit for dere. :thumbup:

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

jeg kommer nok alene, eller sammen med skrollan

(hysj, han vet det ikke enda)

 

og jeg kommer til og stå inne i hallen og se på dere, kommer sikkert 1-2 dager i forveien... crew FTW ;)

Lenke til kommentar

Skal på TG i år, og drar da sammen med 5-6 personer jeg aaaldri har møtt før =)

Clanen min i bf2 that is, så om folka har mer eller mindre normale sosiale antennner og tørr å snakke med folk så burd jo det gå veldig bra =)

Men skulle gjerne hatt en venn eller to med meg ^^

Endret av Faldmo
Lenke til kommentar
first things first... slutt å bruk ninja smilyen...

 

til spørsmålet ditt... folk reiser med de de har lyst... om du har lyst til å reise med clanen så gjør du det, har du lyst til å reise med venna dine så gjør du det og har du lyst til å reise med foreldra dine så gjør du det :p

8017867[/snapback]

greit. da reiser jeg med besteforeldra mine hvis det er greit for dere. :thumbup:

8017908[/snapback]

Helt greit at du tar med besteforeldra dine, det er opp til deg og dem det.

 

Jeg kommer nok til å dra med venner og kjente innenfor og utenfor hardware-nettverket.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+6132
Jeg har også tenkt meg til eXperience, men nesten ingen av vennene mine driver med data:P Kjenner ingen andre der, men hvordan er folk? Er det lett å bli kjent med nye folk der? (Er ikke av den asosiale typen;))

8498678[/snapback]

 

Så sant du ikke er av den asosiale typen, så kan faktisk det og dra alene på lan være en fordel med tanke på og møte nye folk. Drar du med folk du kjenner blir det ofte til at du bare er sammen med de.

 

Så mitt beste råd for og bli kjent med folk på feks. the eXperience: hils på sidemannen og bli kjent med han/hun. Jeg har selv fått et par nye venner på den måten...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...