Gå til innhold

Bildegalleri til nettside

Anbefalte innlegg

Hei!

Lager en enkel nettside og fant den fine knappen som lager bildegalleri for meg i Frontpage (ja, jeg kan svært lite om HTML, JavaScript og liknende og valgte derfor noe så enkelt som det). Problemet er at bildegalleriet ikke fungerer i det hele tatt. Oppdaget relativt raskt at bildegalleriet lå i temp filene mine, og flyttet hele mappen til mappen der jeg har alle de andre filene til nettsiden. Så forandret jeg alle lenkene fra C:\documents... bla bla bla ...\temp\blablabla til riktig mappe, men alikevel sliter jeg med et problem. Bildegalleriet kommer opp og alt ser fint ut, men ingenting fungerer! Jeg får ikke klikket på noen av de andre bildene eller bladd til dem. Er det en typisk nybegynnerfeil her, eller har jeg rotet meg borti noe jeg ikke burde da jeg flyttet mappen og klidekoden? I og med at bildegalleriet var enda mer fucket før jeg tuklet med det, så tror jeg det var lurt å tukle med det, men det fungerer jo ikke alikevel (bare mindre fucket!).

Siden det sikkert ikke er noen enkel løsning på dette, så spør jeg om noe annet i samme slengen:

Finnes det et enkelt bildegalleri noen tilfeldig vis skulle ha, eller en fungerende versjon av FrontPages bildegalleri? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri brukt frontpages bildegalleri (og kommer aldri til å gjøre det)

PHP-gallerier er vanlige.

Hvis vi fortsatt skal hjelpe deg med å fiske FP-galeriet ditt, må vi nesten ha en link til siden + en beskrivelse av mappestrukturen i dette galleriet.

Endret av Kagee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...