Rulator Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 ingen eier meg på et lan... tok av meg alle klærne utenom boksern midt på natta. så la jeg meg til å sove igjen.... var hvertfall det jeg fikk høre våkna igjen jeg midt på gulvet i sovesalen bare i boksern sov ikke i sovepose Lenke til kommentar
morgul Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 nei verste som har hendt meg var at noen smørte salsadipp på ryggen min mens jeg såv. hevnet meg med å tørke det av han typen jeg tror det var Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 hevnet meg med å tørke det av han typen jeg tror det var 8955867[/snapback] hehe det er nice du:) Lenke til kommentar
MSg Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Denne tråden er nå besvart. Når folk under lanet prøver å få seg litt søvn, er dette noe folk (både deltagere og crew) må respektere. Hvis ikke har de ikke noe på et lan å gjøre. Kødding med folk som sover skal ikke forekomme. Skjer dette, meld i fra til security. Stengt. Endret 27. juni 2007 av Mathiassky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg