Gå til innhold

Harman/Kardon HK670 til cerwin vega cls-10?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det vil fungere ganske så bra, har en HK670 selv, og det er en strømsterk forsterker. Er oppgitt til "bare" 2*80 watt, men det har ingenting å si. Lydkvaliteten er god hvis du kobler den til et par bra høyttalere, og veldig bra dynamikk. Hvor mye har du tenkt å gi for forsterkeren?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har tenkt å by 2000 for forsterkeren, men tror jeg skal kjøp dc-12 til den forsterkern istedet, eller kanje ls-12 eller cls-10, hvilken skal jeg velge? har et 7m2 lite rom, og visst hk670 ikke går til noen av de høyttalerene, kan dere gjerne hjelpe meg med å finne en annen brukt forsterker, og høyttalere og. Men max 4000 for høyttalere + forsterker, vil heldst ha dc-12, Ls-12 eller clsc-10

Endret av dust123456
Lenke til kommentar

Enig. Du får lett ukontrollert og romlete bass om du putter større høyttalere i så små rom. Jeg tror du vil komme bedre ut av det med mindre høyttalere, som f. eks Argon 6140 (het ikke disse Gale før?).

Men 2000,- for forsterkeren er en pris du absolutt bør slå til på, forutsatt at den fungerer som den skal. Du vil aldri kunne få en ny forsterker med både kraften og lydkvaliteten til HK670 til den prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...