Messiah Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 jeg har sagt det mange ganger og sier det en gangt til ..IKKE HANDLE PÅ TOPLINE.NO Lenke til kommentar
laki Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Hvorfor ikke handle på de store og billige webshopene hvor man ser lagerstatus (PS Data, Multicom, Komplett) + at man får sendingsnr på Posten m.m. Jeg handler konsekvent bare på disse og har aldri hatt problem. Kanskje 100.- dyrere eller billigere men det spiller ingen rolle... Lenke til kommentar
moft Skrevet 24. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2001 klart , ble bare fristet til å handle med en dårlig sjappe pga engangstilbudet dem hadde den 12'te. -det skulle liksom være julegave. aldri mer vil æ handle hos disse bandittene. Topline's "Om Oss" burde innholde: "Vi setter kunden så høyt , av vi lyger gjerne ubegrenset , både i telefonen og i skriftlig form på forum bare for å sikre en ordre. Kunden har aldri rett , og vi sier ikke unnskyld engang for tross alt er det kunden som var naiv når han tror på hva vi sier." ..for det er slik det funker i praksis .. Lenke til kommentar
RPA Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Begynnte å bli redd for at netverkskortene jeg bestilte aldri skulle komme. Så i postkassen i går og helt nederst flatklemt etter bunnen lå utleveringslappen... Selvfølgelig var klokka 7 så jeg hadde ikke sjangs å rekke posten. Tror lappen har ligget der noen dager. Første gang jeg har bestillt der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå