Økonom Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hejsann, jeg må finne en bok på +- 100 sider (kan godt være litt mer) til å lese i engelsken på skolen og ha et muntlig framlegg om etterpå. Jeg går i 10.-klasse Den bør helst ikke finnes på film. Forslag? På forhånd takk Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Tja, hva med Thomas Pynchons The Crying of Lot 49? Svært velskrevet roman på 150 - 200 sider. Les mer her Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Okaj, får vel sjekke den ut Takker Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Helt klart les Night av Eli Wiesel. Fantastisk bok om hans tid i Auswich (eller hvordan det skrives) under andre verdenskrig. Alle burde lese den! Lenke til kommentar
Graut Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Ikke for å vere frekk, men er ikke Thomas Pynchon litt tungt for en ungdomskole-elev? Ikke at jeg har lest boken. Lenke til kommentar
Devi Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Du burde lese noen av de kortere bøkene til John Grisham. Begynte å lese de i 8 klasse, og de er ikke spesielt vanskelig leste. Selv om jeg har vært 6'er elev,og leser gjennomsnittilig en bok på ca 600 sider i uken på engelsk (når jeg har tid) Så syns ikke jeg det var så vanskelig. Leste ut siste Harry Potter boken på 14 timer. Yaay for bøker man ikke klarer å legge fra seg. Lenke til kommentar
alva Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Du burde lese noen av de kortere bøkene til John Grisham.Begynte å lese de i 8 klasse, og de er ikke spesielt vanskelig leste. Selv om jeg har vært 6'er elev,og leser gjennomsnittilig en bok på ca 600 sider i uken på engelsk (når jeg har tid) Så syns ikke jeg det var så vanskelig. Leste ut siste Harry Potter boken på 14 timer. Yaay for bøker man ikke klarer å legge fra seg. 8036310[/snapback] me too. du kan lese siverfind mysteriet av charlie higson Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Les bøker av Roald Dahl. Bra engelsk i de, ikke for lett og ikke for vanskelig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Of mice and men - spørs om det er noe for 8klassinger, men den er utrolig god (spesiellt om du ikke blir tvunget til å lese den på skolen) The hitchhiker's guide to the galaxy er vel ikke stor mer enn 100 sider? og de går FORT unna når du først begynner. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Of mice and men - spørs om det er noe for 8klassinger, men den er utrolig god (spesiellt om du ikke blir tvunget til å lese den på skolen) 8062583[/snapback] Of Mice and Men er også en bok som anbefales sterkt. Utrolig fin bok. Lenke til kommentar
Imho Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Siden du går i 10ende synes jeg du skal lese boken "My uncle Oswald" av Roald Dahl. Leste selv denne boken i 10ende å hadde et stort utbytte av den. 220 sider, men den er veldig lettlest. God lesning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå