Mr. Bojangles Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Var litt usikker på hvor jeg skulle poste denne, så jeg endte opp med å poste her. Jeg fikk i høst et slags skjema som jeg skulle fylle ut og sende inn til forsvaret. Deretter fikk jeg et nytt brev der det stod at jeg skulle bli kalt inn til sesjon i Januar 2007. Januar er over for en stund siden og jeg har fortsatt ikke fått noe mer info. Vil de ikke ha meg, eller er det vanlig med forsinkelser? Trodde militærert var ganske nøyaktig på slike ting. Håper selvfølgelig at jeg slipper ... Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Vist du ikkje får noko brev så holder du fint kjeft... Og dei er ikkje serleg flinke til å holde orden i tinga, det hender ofte at dei "mister" diverse dokumenter. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Jepp, tenkte ikke å ringe å si i fra akkurat. Lurte bare på om jeg kunne risikere å få innkalelsen utpå våren, eller om jeg var "safe" siden jeg ikke har fått den innen tidsperioden forsvaret ga meg. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Var litt usikker på hvor jeg skulle poste denne, så jeg endte opp med å poste her. Jeg fikk i høst et slags skjema som jeg skulle fylle ut og sende inn til forsvaret. Deretter fikk jeg et nytt brev der det stod at jeg skulle bli kalt inn til sesjon i Januar 2007. Januar er over for en stund siden og jeg har fortsatt ikke fått noe mer info. Vil de ikke ha meg, eller er det vanlig med forsinkelser? Trodde militærert var ganske nøyaktig på slike ting. Håper selvfølgelig at jeg slipper ... 8016927[/snapback] Det er kanskje en grunn til at de ikke ønsket deg i forsvaret Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Ikke vær frekk! Daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå