Jegelskerfotball Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) velkommen til nike fotballsko tråden!! Jeg synes nike tiempo ronaldinho skoa og de nyeste helt hvite nike vapor skoa er råe!! dem ser så deilige ut!! jeg har nike tiempo ronaldinho skoa sjøl da de er de beste skoa jeg har hatt noen gang!!så hvis du veit om noen skikkelig råe nike sko, så skriv her!!...send gjerne med et bilde!! Endret 24. februar 2007 av joke94 Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Skjønner ikke hva vi skal med en slik tråd, men siden mods uansett driter i hva som skjer i denne kategorien, så er det vel litt for mye å håpe på at denne blir stengt. Anyways, så er ronaldinho skoa butt ugly. Vapor er vel de fineste nike skoene, men ligger fortsatt laaaangt bak adidas i design. Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Den hvite var ganske kul men den svarte skinte for mye. Lenke til kommentar
trailz Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 tror jeg skal kjøpe vapor skoa denne sesongen, ser deilige ut å vis jeg prøver de å de er digge tar jeg dem Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 tror jeg skal kjøpe vapor skoa denne sesongen, ser deilige ut å vis jeg prøver de å de er digge tar jeg dem 8082601[/snapback] litt ot men kjøp heller adidas predator. vapor er kulest og finest Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Vapor er kule, med de Ronaldinho skoa var rett og slett stygge. De som kjøper Ronaldinho skoa gjør det vel for det er Ronaldinho sko, ikke for at de er kule. Nike Supremery, har de og syns de er kule jeg Endret 6. mars 2007 av Raste Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Dette kan du ta i Den store fotballsko-tråden. Skjønner ikke hva vi skal med en slik tråd, men siden mods uansett driter i hva som skjer i denne kategorien (...) 8052674[/snapback] Nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg