torsb Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Noen som erfaringer med denne? Ser mpx selger den for 10 k med T7200, Nvidia 7600 m/256mb samt 1GB minne: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=70900 Evt noen som kan se noen bakdeler med den? Lenke til kommentar
Hurragutten Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Ulempen tror jeg først og fremst er batteritiden. Antageligvis toppen to timer. Ellers er dette en god laptop med gode komponenter og bra skjerm. Den fåes forøvrig billigere på amentio.no og papyrus.no Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 går det kanskje an å skaffe en 8/9 celle batteri til denne pce? Virka ganske aktuell til en såpass bra pris. Koster 9500 hos amentio.no Lenke til kommentar
Nimda Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Kjøpte meg denne idag. Syntes den var uvanlig lavt priset. Har du kjøpt denne torsb? Ingen som har noen erfaringer med denne? Lenke til kommentar
aenima Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Vuderer sterkt å kjøpe den jeg også. Hadde vært kjekt å hørt fra noen som har testet maskinen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Maskinen (gamlingene har en lik med Atix1400) er veldig fin å arbeide med! Batteritiden er så som så, men vekt og byggekvalitet er typisk FSC! Noen fine detaljer som f.eks at touchpad kan slåes av med en knapp når ekstern mus brukes eller på av alt etter som man ønsker synest eg er sinnsykt greit med maskinen! Skjermoppløsningen er crap! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå