Walts Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Har en stund nå hatt lyst på en ny mobil og ser ut som en smartphone ser ut som noe for meg, så trenger en til en ok pris: Funksjoner: -Kalender: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Ja, men trengs ikke -Email klient: Ja Form: -Klapp/"vanlig"/alternativVanlig: Alt går utenom klapp -"Støt/sprut/støv-sikker": ikke viktig Skjerm: Farge -Størrelse på skjerm: Stor -Touchscreen: Ja Pris: Jeg har mellom 1 og 4000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): Ja, men går uten også Hvis med abbenoment, hvilket? Usikkert, men fri120 eller magnum Diverse: -Merke: Har sett på Htc og Qtek, ser ut som de ser greie ut men vis det finnes annet går det å -Kamera: ja -Videokamera: ikek viktig men er vel alltid med kamera -Symbian: Ikke viktig -Infrarød port: Ikke vikitg -Blåtann (Bluetooth): ja -Internminne: 64mb+ -Minnekort?: Ja -MP3: Ja -Radio: Ikke viktig -UMTS: Ja, men ikke så viktig -Triband: Ikke viktig -wLAN: Trengs ikke men kan vel være nyttig - Mulighet for GPS: Ikke viktig -Batterilevetid: Ikke så viktig men skal iallefall minst holde 3 dager -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Kalender, ringing, sms, surfing på internet, msn (mulighet for å ha program for å styre PC remote? ikke så viktig men hadde vært litt morsomt å ha) Vurdere HTC P4350, men ingen bruker erfaringer på denne på amobil Endret 24. februar 2007 av djrabbit88 Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Har en stund nå hatt lyst på en ny mobil og ser ut som en smartphone ser ut som noe for meg, så trenger en til en ok pris: Funksjoner: -Kalender: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Ja, men trengs ikke -Email klient: Ja Form: -Klapp/"vanlig"/alternativVanlig: Alt går utenom klapp -"Støt/sprut/støv-sikker": ikke viktig Skjerm: Farge -Størrelse på skjerm: Stor -Touchscreen: Ja Pris: Jeg har mellom 1 og 4000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): Ja, men går uten også Hvis med abbenoment, hvilket? Usikkert, men fri120 eller magnum Diverse: -Merke: Har sett på Htc og Qtek, ser ut som de ser greie ut men vis det finnes annet går det å -Kamera: ja -Videokamera: ikek viktig men er vel alltid med kamera -Symbian: Ikke viktig -Infrarød port: Ikke vikitg -Blåtann (Bluetooth): ja -Internminne: 64mb+ -Minnekort?: Ja -MP3: Ja -Radio: Ikke viktig -UMTS: Ja, men ikke så viktig -Triband: Ikke viktig -wLAN: Trengs ikke men kan vel være nyttig - Mulighet for GPS: Ikke viktig -Batterilevetid: Ikke så viktig men skal iallefall minst holde 3 dager -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Kalender, ringing, sms, surfing på internet, msn (mulighet for å ha program for å styre PC remote? ikke så viktig men hadde vært litt morsomt å ha) Vurdere HTC P4350, men ingen bruker erfaringer på denne på amobil 8016336[/snapback] Hvis du vil bruke telefonen til å koble opp mot nettverk på f.eks jobb så bør du gå for blackberry, eneste telefonen som får akkurat det til skikkelig har jeg hørt, enkelte bedrifter i Norge som kun bruker blackberry (ikke pc) og har kjøpt en til alle sine ansatte. Slipper å "laste" ned, det går så raskt at du kan bla gjennom filene akkurat som du var på pc'en Det er vel egentlig det eneste jeg har av tips når det gjelder smarte telefoner, er ikke så smart av meg Lenke til kommentar
Walts Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Dessverre så teller utsende litt så kan ikke bli sett med en slik en, og foretrekker fult tastatur og mulighet for minnebrikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå