Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen lagger i CS 1.6, ble verre etter formatering

Anbefalte innlegg

Hei(sukk)

Skulle på LAN her og pcen funka helt fint før jeg dro, men når jeg kom der til, begynte den og klikke kvart 7 sekund inne i CS :S

Formaterte og Innstalerte ALT på nytt, nå klikker den bare oftere! :cry:

Hadde 100FPS før og etter, men nå klikker den kvart 7 sekund........

GRIN!

HJEEEEEELP!

Endret av alla737
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei(sukk)

Skulle på LAN her og pcen funka helt fint før jeg dro, men når jeg kom der til, begynte den og klikke kvart 7 sekund inne i CS    :S

Formaterte og Innstalerte ALT på nytt, nå klikker den bare oftere! :cry:

Hadde 100FPS før og etter, men nå klikker den kvart 7 sekund........

GRIN!

HJEEEEEELP!

8016312[/snapback]

Hmm.. kunne du tenke deg å utdype feilen din? Ville ha hjulpet masse. Har du f.eks byttet noe maskinvare, oppgradert noe programvare ved installasjon el.l ?

Kom med flere detaljer, så blir det enklere å hjelpe deg ;)

Lenke til kommentar
Har du instalert skjermkort driverne?

8016959[/snapback]

Er vel å anta at skjermkort drivere er på plass, siden alt fungerte før LAN party. Spørsmålet er vel kanskje om noe annen programvare er installert på f.eks LAN. Er som regel en liten endring som kan skape masse trøbbel.

Ellers kan det være at maskinen har fått seg noen smeller frem og tilbake fra LAN party. Om det har skjedd, er det straks værre å finne feilen. Har du sjekket at alle kabler sitter slik de skal? Kanskje noen har falt ut eller at disken har fått noen feil?

Last ned noe diagnose verktøy for både minne, harddisk og evnt programvarekonflikter. Kan jo lese litt i eventviewer som ligger under administrative verktøy og se om du kan lokalisere en feil.

Lenke til kommentar
Har du instalert skjermkort driverne?

8016959[/snapback]

Er vel å anta at skjermkort drivere er på plass, siden alt fungerte før LAN party. Spørsmålet er vel kanskje om noe annen programvare er installert på f.eks LAN. Er som regel en liten endring som kan skape masse trøbbel.

Ellers kan det være at maskinen har fått seg noen smeller frem og tilbake fra LAN party. Om det har skjedd, er det straks værre å finne feilen. Har du sjekket at alle kabler sitter slik de skal? Kanskje noen har falt ut eller at disken har fått noen feil?

Last ned noe diagnose verktøy for både minne, harddisk og evnt programvarekonflikter. Kan jo lese litt i eventviewer som ligger under administrative verktøy og se om du kan lokalisere en feil.

8017067[/snapback]

Sorry...Må lære meg å lese skikkelig. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...