Gå til innhold

Hvor ofte spise godter?

Fun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er Koner/kvinner  på slankern som pleier å drikke det ;) derfor kales det her Kåne brus :!:

8022329[/snapback]

Men så smaker jo Pepsi Max mye bedre enn all annen brus også da, så den er både sunn og smaker best :wee:

8022496[/snapback]

Sunn? :dribble:

Når ble det sunt å skifte ut sukker med kunstige midler? :ohmy:

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
er Koner/kvinner  på slankern som pleier å drikke det ;) derfor kales det her Kåne brus :!:

8022329[/snapback]

Men så smaker jo Pepsi Max mye bedre enn all annen brus også da, så den er både sunn og smaker best :wee:

8022496[/snapback]

Sunn? :dribble:

Når ble det sunt å skifte ut sukker med kunstige midler? :ohmy:

9104605[/snapback]

Du quota et innlegg fra februar :p

Lenke til kommentar

Er glad i sjokolade, og spiser vel enten det eller godteri kanskje 2-3 ganger i uka. Chips spiser jeg så å si aldri, men hvis jeg først åpner en pose er den borte på null komma niks. Brus har jeg egentlig ganske sjelden, det skjer nesten aldri at jeg har skikkelig lyst på det.

Det rare var for et par-tre år siden, da jeg fikk en alvorlig skade på snowboard. De første par-tre månedene hadde jeg ikke matlyst i det hele tatt (gjelder all slags mat), og spiste derfor kun det jeg tvingte i meg. Men til og med etter at jeg fikk tilbake lysten på vanlig mat hendte det så og si aldri at jeg spiste godteri eller noen form for fet mat/snacks. Varte i et drøyt år. På den tiden tror jeg kanskje jeg drakk 3-4 liter brus og spiste et par-tre sjokolader.

Endret av anners
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...