Vannfrisk Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Okei. Jeg for min del elsker sjokolade, og kunne ikke gitt det opp. Andre ting som gele- og gummigodteri kan jeg godt slutte å spise. Potetgull klarer jeg meg også uten, selv om sørlandschips er nydelig. Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 En snickers og/eller en melkesjokolade i helgene. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 spiser så ofte jeg kan (flere ganger i uken) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Spiser vel en 2-3 ganger i uka. Det har ikke noe å si hvilken dag det er. Om jeg blir godtesyk så går jeg på butikken og kjøper meg en pose med Godt og Blandet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Søtt godteri har jeg nesten sluttet å spise egentlig. Salt snacks derimot spiser jeg mye av Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 1 gang, kanskje, hver 2 uke.. Brus - mye mye mer, men kutta ut litt nå for tiden. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 er Koner/kvinner på slankern som pleier å drikke det derfor kales det her Kåne brus :!: 8022329[/snapback] Men så smaker jo Pepsi Max mye bedre enn all annen brus også da, så den er både sunn og smaker best 8022496[/snapback] Sunn? Når ble det sunt å skifte ut sukker med kunstige midler? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor er Koner/kvinner på slankern som pleier å drikke det derfor kales det her Kåne brus :!: 8022329[/snapback] Men så smaker jo Pepsi Max mye bedre enn all annen brus også da, så den er både sunn og smaker best 8022496[/snapback] Sunn? Når ble det sunt å skifte ut sukker med kunstige midler? 9104605[/snapback] Du quota et innlegg fra februar Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Er glad i sjokolade, og spiser vel enten det eller godteri kanskje 2-3 ganger i uka. Chips spiser jeg så å si aldri, men hvis jeg først åpner en pose er den borte på null komma niks. Brus har jeg egentlig ganske sjelden, det skjer nesten aldri at jeg har skikkelig lyst på det. Det rare var for et par-tre år siden, da jeg fikk en alvorlig skade på snowboard. De første par-tre månedene hadde jeg ikke matlyst i det hele tatt (gjelder all slags mat), og spiste derfor kun det jeg tvingte i meg. Men til og med etter at jeg fikk tilbake lysten på vanlig mat hendte det så og si aldri at jeg spiste godteri eller noen form for fet mat/snacks. Varte i et drøyt år. På den tiden tror jeg kanskje jeg drakk 3-4 liter brus og spiste et par-tre sjokolader. Endret 19. juli 2007 av anners Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå