Dragen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Søtningstoffer som er farligere enn sukker er sunt nå?! Og det heter godteri, ikke "godter". Tror faktisk at "godter" ikke er ett ord. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jo da, godter er et ord det, men det blir vel ikke akkurat brukt så mye mer. Det har vel så og si blitt utryddet, i hvertfall blant dagens ungdom som meg Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Spiser det ofte... sikkert 5 ganger i uka. Prøver å ikke spise for mye hver dag og brus prøver jeg å begrense litt og når jeg først drikker brus så er det Pepsi Max for min del. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Søtningstoffer som er farligere enn sukker er sunt nå?!Og det heter godteri, ikke "godter". Tror faktisk at "godter" ikke er ett ord. 8022549[/snapback] Hva med å komme med en kilde til at søtingsstoffene i sukkerfri brus er "farligere" enn det som er i "vanlig" brus? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Søtningstoffer som er farligere enn sukker er sunt nå?!Og det heter godteri, ikke "godter". Tror faktisk at "godter" ikke er ett ord. 8022549[/snapback] Hva med å komme med en kilde til at søtingsstoffene i sukkerfri brus er "farligere" enn det som er i "vanlig" brus? 8022583[/snapback] Hvis du gir meg VG fra 2002-2003 så skal jeg gjerne gjøre det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 På fredag er det potetgull og på lørdag er det tjafs Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Veldig, veldig sjeldent. På det meste, så har jeg holdt meg i tre mnd. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Spiser snop omtrent daglig. Eg prøver å begrense det men de e ikkje så enkelt. Spesielt etter å ha oppdaget looneystuff. Men eg føler eg rett og slett må ha smaken av snop iallfall ein gang om dagen Lenke til kommentar
Fun Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Yes. Har selv gått over til å drikke Pepsi Max. Cola er dog bedre. Det blir vel godteri på Fredager og Lørdager. Kanskje litt for mye. 8022540[/snapback] Men hvis man bare spiser fredager og lørdager og ikke spier så mye går det greit, så jeg skal prøve på det...men problemet mitt er at når det først blir fredag så tenker jeg liksom at nå er det helg og jeg kan spise goder, så da drar jeg og kjøper meg en pose:/ Men er det usunnt å spise 2 godter 2 ganer i uken egenltli da? Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Spiser vel omtrent like ofte som fun. Spiste nettopp litt melkesjokolade, og ble orntlig kvalm. Når jeg spiser så sjeldent så klarer jeg ikke å spise så mye, men blir ofte sånn at jeg bare måå ha det.. Lenke til kommentar
Fun Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Yes. Har selv gått over til å drikke Pepsi Max. Cola er dog bedre. Det blir vel godteri på Fredager og Lørdager. Kanskje litt for mye. 8022540[/snapback] Men hvis man bare spiser fredager og lørdager og ikke spier så mye går det greit, så jeg skal prøve på det...men problemet mitt er at når det først blir fredag så tenker jeg liksom at nå er det helg og jeg kan spise goder, så da drar jeg og kjøper meg en pose:/ Men er det usunnt å spise 2 godter 2 ganer i uken egenltli da? 8023181[/snapback] skulle stå: men er det usunt å spise godteri 2 ganger i uken egentli da? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Godteri er jo, og har aldri vært sunt, men man må da få lov til å skeie ut noen ganger Lenke til kommentar
Marianneg Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg spiser snop lørdag og kanskje søndag Lenke til kommentar
Fun Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Det skulle vært lettere å styre seg:p Lenke til kommentar
April Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Kjøper kansje meg en sjokolade en gang i blandt når jeg er på jobb eller har lang skoledag. Men er ikke spesielt mye snop her i gården Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Spiser det vell 2-3 ganger i uka...Ganske mye mer enn vanlig nå i ferien da Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Spiser vel sjokolade hver dag.. Forferdelig, men jeg får abstinenser hvis jeg ikke gjør d.. Prøver å kun spise et par biter 70% kakao sjokolade i hverdagene og vanlig sjokolade i helgene.. Det er ikke lett. Er jo som røyk dette!! Annen godteri spiser jeg i helgen, ellers ikke. Brus også kun i helgen. Endret 18. juli 2007 av Myrsnipa Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Nei, kutta det ut for ett år siden. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Liker det ikke lengre, dessuten er det jo ikke så sunt. Holder meg til potetgull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå