Gå til innhold

Merkelig problem med messenger og vista

satanjapan

Anbefalte innlegg

Nå har jeg et veldig merkelig problem her.

Har installert Vista på den bærbare maskinen til dama.

Men når jeg skulle legge inn Live messenger vil den ikke starte. Det som skjer er at den bare starter i bakgrunnen, da jeg ser den under prosseser som kjører, trykker jeg flere ganger på den så kommer den opp like mange ganger som jeg trykker på den.

Prøvde å legge inn på nytt og det hjalp ikke, sletta hele møkka og la inn på nytt men nei.

ble dritlei og formaterte hele maskinen og la inn på nytt og la inn messenger før jeg gjordet noe annet men akkurat samme feil!

Vista fungerer utmerket med messenger på min bærbare og stasjonære maskin og har heller ikke hørt om noen andre som har hatt dette problemet.

jeg har nå lagt inn Trillian som fungerer, men dama vil jo ikke bruke den da hehe...

Starter jeg maskinen i sikkerhets modus med eller uten netverk fungerer live messenger på maskinen hennes, har prøvd å avslutte alle prosseser under normal oppstart av vista men da fungerer det ikke.

andre som har hatt lignedne problemer?

noen andre klienter som kan brukes? har hørt om aMSN men ikke testet denne, er den lett å bruke? siden hu synes trillian var helt jævlig :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei, samme problem her på en acer aspire 3693 bærbar.

Ser frem til løsningen.

Nå er det rett før jeg innstallerer XP igjen, men det er jo et nederlag :hmm:

Mvh

Arvid

Nå har jeg et veldig merkelig problem her.

Har installert Vista på den bærbare maskinen til dama.

Men når jeg skulle legge inn Live messenger vil den ikke starte. Det som skjer er at den bare starter i bakgrunnen, da jeg ser den under prosseser som kjører, trykker jeg flere ganger på den så kommer den opp like mange ganger som jeg trykker på den.

Prøvde å legge inn på nytt og det hjalp ikke, sletta hele møkka og la inn på nytt men nei.

ble dritlei og formaterte hele maskinen og la inn på nytt og la inn messenger før jeg gjordet noe annet men akkurat samme feil!

Vista fungerer utmerket med messenger på min bærbare og stasjonære maskin og har heller ikke hørt om noen andre som har hatt dette problemet.

jeg har nå lagt inn Trillian som fungerer, men dama vil jo ikke bruke den da hehe...

Starter jeg maskinen i sikkerhets modus med eller uten netverk fungerer live messenger på maskinen hennes, har prøvd å avslutte alle prosseser under normal oppstart av vista men da fungerer det ikke.

andre som har hatt lignedne problemer?

noen andre klienter som kan brukes? har hørt om aMSN men ikke testet denne, er den lett å bruke? siden hu synes trillian var helt jævlig :p

8016252[/snapback]

Endret av arvid65
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Hei

Opplever akkurat samme problem med en bærbar jeg fikser for en annen. Maskinen er en Asus S96J. Virker som om merke ikke har noe å si, siden andre maskinmerker opplever det samme. Windoze Vista ser derimot ut til å kludre til grundig.

Fant noen løsningsforslag på andre siter rundt om, men ingen har hjulpet så langt.

Kan starte så mange utgaver av msn jeg vil, alle samles opp i prosesslisten, uten at noen vises. De vises i sikkerhetsmodus.

Har noen sett en brukbar løsning på dette ennå? Eller er det trillian som må redde dagen?

Lenke til kommentar

Har faktisk samme problemet jeg også. Live Messenger nekter å starte opp på laptopen med Vista. Ganske merkelig da det fungerer på de stasjonære maskinene jeg har prøvd, samt på kompisene sine laptoper. Har ikke yahoo toolbar (første jeg avinstallerer skulle jeg være så uheldig å får det).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...