Mirror Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Slo meg nå, om du lliker litt rock og metall og slik kan man jo ta seg turen på Garage. Rimelig kult der i alle fall. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Mosquito er ikke å anbefale med mindre du liker å ha maks 0,2 kvadratmeter plass rundt deg, uansett hvor du beveger deg i lokalet. Roxy er ok hvis du holder ut med, unnskyld uttrykket, utlendinger av mildt voldelig karakter. Bloc Bar er vel stengt. Mistet sjenkebevilgning pga. mindreårige. Club 112 har et slitent lokale og dårlig utvalg i baren, men det funker greit å være der. Mye av det samme klientellet som på Roxy, dog. Rødt Kort ble nevnt, men de pusser opp har jeg sett når jeg har gått forbi der på vei til jobb. (Nei, jeg er ikke prostituert ) Det er også en haug av puber, av varierende karakter, men det virket ikke som det var det du lette etter.. Det er lite utvalg av 18-årsklubber i Oslo, faktisk. Og det finnes ingen som er veldig bra, som jeg vet om hvertfall.. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Det er lite utvalg av 18-årsklubber i Oslo, faktisk. Og det finnes ingen som er veldig bra, som jeg vet om hvertfall.. 8042057[/snapback] Enig. Skaff deg enten tyveårslegg eller dra på hjemmefester i mellomtiden til du er 20. Utesteder for 18/19-åringer i Oslo er bare sorgen ... Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Slo meg nå, om du lliker litt rock og metall og slik kan man jo ta seg turen på Garage. Rimelig kult der i alle fall. 8041893[/snapback] Der er det vel 20 i helgene? Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Pokker, nei.. det er 22 i helgene. Glemte meg litt der gitt, ettersom de gangenene jeg har vært der i helger har det vært konserter med verge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå