Gå til innhold

18 års utested i oslo?

Visionxxx

Anbefalte innlegg

Jeg skal endelig dra med meg lillesøster på 18 år ut på byen i oslo, men aner ikke hvor jeg skal dra, jeg finner liksom ingen ordentlige steder på utelivsguiden.no

Er mest innterisert etter ett sted det spilles r&b og i den duren.

Har kanskje dere noen gode tips ? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror det er et sted på grønland, rett over gata ved dattra til hagen hvor det er 18 år.

Aldri vært der selv men.

8026443[/snapback]

Choice? :wee: ... Back in the days var det faktisk fett på Choice...mye psykopater, men jævla gøy... nå er det bare fuckups og alkiser der...

Kan jo alltids dra med deg søstra på en skikkelig pub til pub runde rundt i Oslo da... Rett Inn, Løkka...stikke innom Rødt Kort rett ved Karl Johan?

Jeg har null peil på fjortis discoene i Oslo, men det er tett med puber som kjører 18 års grense! Have fun

Lenke til kommentar
Tror det er et sted på grønland, rett over gata ved dattra til hagen hvor det er 18 år.

Aldri vært der selv men.

8026443[/snapback]

Choice? :wee: ... Back in the days var det faktisk fett på Choice...mye psykopater, men jævla gøy... nå er det bare fuckups og alkiser der...

8026887[/snapback]

Er ganske gøy hvis du er litt skrudd i dag også, da. Skal dit kanskje i morgen og ta noen pils før vi stikker videre. Livin' on the edge :p

Lenke til kommentar
Er ganske gøy hvis du er litt skrudd i dag også, da. Skal dit kanskje i morgen og ta noen pils før vi stikker videre. Livin' on the edge :p

8033942[/snapback]

Sist jeg var der var på julaften etter middag med familie osv...blei helt deppa jeg ass..tok en øl og jogga videre...nei...Choice blir aldri det samma igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...