Fishboone Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hvor mye grader kjøler en 120mm radiator hvis man legger den til et eksisterende vannkjølings anlegg?? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Litt. *fjortentegn* Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 greia med vannkjøling er at tempen ikke blir kaldere enn rommet kabinettet står i. hvis tempen på det du kjøler (prosessor) er over 15 grader over romtemperatur, ville jeg investert i en til radiator eller byttet den ut med en bedre en. er temperaturen på prosessoren din over 40 grader ca., ville gjort noe med det^ Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Tingen er at vi har ingen anelse ossen vannkjøling du har, du kan ha 2 3x120mm radiatorer og kjøle bare cpu for alt vi vet. Hva kjøler du, og hva kjøler du det med, og hva er temperaturen på vannet? Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Står i signatuen. Kjøler Opteron [email protected] , og 7800gt Med Zalman Reserator1. Nå står radiatoren i gangen der det kaldt som fy på vinteren. Temp er ikke noe problem nå som det er kaldt. Tenkte på å sette en 120mm radiator i tillegg når det blir varmere i været, Hvis pumpa klarer det. Litt diffust spørsmål ja. Endret 24. februar 2007 av Biomec Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Står ingenting i signaturen din hva du kjøler, står bare at du har vannkjøling. Men du må finne ut hvor mye varmere vannet er enn rommtemperaturen. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Skulle tro punpen din klarer det, men vet ikke om det vil ha noe særlig effekt. Er du heldig kanskje 5-10 grader under load, men tviler åp at det blir så mye. Med minder du vil sløse penger eller har farlig høye temperaturer (om sommeren) så hadde i hvertfall ikke jeg giddet å kjøpe en ekstra radiator Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Siden du har et passivt kjølt system, så hjelper det kansje litt med en extra radiaror, men kommer helt ann på hvor mye høyere vanntemperaturen er enn rom temp. Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Takk for svar. Skal måle tempen på vannet når reseratoren står i stua. Lenke til kommentar
Rom4ik Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Har nettop satt opp en Reserator2 system.. Kjøpt bare tower uten noe som helst.. Hadde en gammal 120mm radiator fra asetek, så satt jeg på + da cpublokka og N-brige blokk.. tenker på hvordan det skal fungere... Men har tenkt å bruke vifte på 120radiatoren.. Tester systemet nå, utenfor pc, for lekasjer.. Det har jeg lyst å spøre, flod indikatoren er mer aktiv hvis jeg legger tower på siden sånn ca 70*... Hvorfor, litt luft i systemet? Vanlig så gjør den 84opm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå