Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

så noe som jeg absolutt ikke burde sett


Gjest Gjest_bare meg_*

Anbefalte innlegg

Datamaskinen er en VELDIG privat ting. Selv om han hadde fått ny maskin betyr jo ikke det at filene han har på pc'en blir noe kulere da :roll: Hadde nok bar godt av å få deg en slik aha opplevelse. Faren din er ett voksent menneske, hva han har på sin pc er vel ikke din sak. Bare snu litt på det, hva hvis han hadde lest gjennom meldingene dine på mobilen eller snoket gjennom din datamaskin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
her om dagen, so var eg oss faren min... han var ikke hjemme, og eg skulle se film osv med hu eg holder på med.. så satt meg net på dataen hans, og skulle på msn og snakke me folk om planen for ikveld (lørdagskveld)

begynner og se litt på maskina hans siden den er ganske så ny.. så er litt små missunelig da.. og så kommer eg over flere nakenbilder av morra mi :no:  :ermm: 

dette var ikke noe eg hadde forventet eller ville se.. ble helt sat ut :(

 

vet ikke hva jeg skal gjøre, om eg skal si det til han, eller morra mi eller noen... de er separert, og de er ikke sammen lengre eller noe

8015822[/snapback]

 

Soo? Mora di er naken under klærene, et seksuelt vesen siden du er født, har pupper lår, mus og ræv som alle andre damer. Og selfølgelig nakenbilder på pc. Din feil at du snoket. Pass på og ikke utvikle ødipus-symtomer.

Endret av pwd3679
Lenke til kommentar
var ikke noe kjekt for og si det sånn.. fikk mange bilder oppe i hodet.... herregud mann.. hva skal eg liksom gjøre?? slette de?? si ifra?

8015896[/snapback]

Slette de? Er det dine filer? Er det din datamaskin? Selvsagt skal du ikke slette de.

Det er du selv som må bestemme hva du skal gjøre. Det er du som kjenner faren din. Men et råd er å ikke snike i andres filer. Det blir bare dumt og du kan finne ting du ikke vil finne.

 

Hadde dette handlet om mine foreldre så hadde jeg selvsagt reagert på bildene, men selv hadde jeg mobbet pappa ekstremt mye. Jeg vet han hadde blitt sint, allikevel hadde det blitt utrolig artig for min del.

Lenke til kommentar

Fått overlevert krasja pcer som kommer fra venner av mine kompiser. Får streng beskjed om å redde alt av bilder og film som er på pcen.... Det har en tendes til å dukke opp litt av hver da.... Får lattis når en møter de på fest noen uker etterpå. Hadde vert greit om en kunne bare kopiert HELE harddisken i en sleng, men nei det er ikkje mulig.... Og det er vanvittig mange treff vis en søker på Bilder

Lenke til kommentar
Herregud, er det så farlig da? Er jo bare mora di, kunne vært verre. Men som sagt, det straffer seg å snoke, men hvem lærer vel av det.

8028438[/snapback]

 

Si meg en ting som er verre enn å se sin egen mor naken i voksen alder? annet enn besteforeldre.

8078095[/snapback]

 

Om det er det verste du har opplevd/kan tenke deg å oppleve har du levd et beskyttet liv...

 

AtW

Lenke til kommentar
Jeg har sett noe MYE værre. jeg har sett foreldra mine ha sex. det er enda værre  :thumbdown:  :thumbdown:

8024464[/snapback]

Hvem har ikke klart å gjøre det sjakktrekket... ? De fleste har vel klart å glemme å banke på døren en eller annen gang :p

Lenke til kommentar
Herregud, er det så farlig da? Er jo bare mora di, kunne vært verre. Men som sagt, det straffer seg å snoke, men hvem lærer vel av det.

8028438[/snapback]

 

Si meg en ting som er verre enn å se sin egen mor naken i voksen alder? annet enn besteforeldre.

8078095[/snapback]

 

Om det er det verste du har opplevd/kan tenke deg å oppleve har du levd et beskyttet liv...

 

AtW

8078252[/snapback]

 

som å få juling av sin rusa far som 5åring?

som å se sin mor med frådene skum i munnvikene, små pupiller og sprøyte i armen?

som å komme hjem fra skolen for å se halve landsbyen din smelt i filler?

som å måtte være med å plukke opp bitene av din egen familie?

 

perspektiver ffs, perspektiver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...