Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

så noe som jeg absolutt ikke burde sett

Gjest Gjest_bare meg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_bare meg_*

her om dagen, so var eg oss faren min... han var ikke hjemme, og eg skulle se film osv med hu eg holder på med.. så satt meg net på dataen hans, og skulle på msn og snakke me folk om planen for ikveld (lørdagskveld)

begynner og se litt på maskina hans siden den er ganske så ny.. så er litt små missunelig da.. og så kommer eg over flere nakenbilder av morra mi :no::ermm:

dette var ikke noe eg hadde forventet eller ville se.. ble helt sat ut :(

vet ikke hva jeg skal gjøre, om eg skal si det til han, eller morra mi eller noen... de er separert, og de er ikke sammen lengre eller noe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har gjort noe lignende. Satt og så på feriebildene til damen på moren hennes sin pc. Aner bare fred når jeg blar meg gjennom bildene i lysbildefremvisnings-tingen, men plutselig kommer det en del bilder av hun (moren altså) som bader naken med en eller annen type som absolutt ikke var faren til damen.

Hvordan jeg taklet situasjonen? Dunket hodet mitt 2-3 ganger i veggen før jeg smurte salmiakk i øynene. Og nå? Aldri hatt det bedre!

edit: skrivefeil...? Det har vi aldri sett...

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Gjest Gjest_bare meg_*

var ikke noe kjekt for og si det sånn.. fikk mange bilder oppe i hodet.... herregud mann.. hva skal eg liksom gjøre?? slette de?? si ifra?

Lenke til kommentar
var ikke noe kjekt for og si det sånn.. fikk mange bilder oppe i hodet.... herregud mann.. hva skal eg liksom gjøre?? slette de?? si ifra?

8015896[/snapback]

Herregud mann, du skal ikke gjøre noe. Hva slags bilder fattern din har på maskina er jo ikke din business. Han må da få lov til å ha bilder av muttern din om han vil. De er tross alt voksne mennesker.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_bare meg_*

vet.. verste var att hadde ke rotet så mye.. trykket på den der felles mappa.. er ei mac maskin, så er så og si det eneste ikonet som går ant og trykke på.. og der lå di.. til og med lillebroren min på 7 hadde klart og funnet de

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Om man snoker så fortjener man litt å ramle over sånt. Jeg har en egen evne til å snuble over nakenbilder jeg ikke skulle ha sett, nei det er ikke taktisk å legge det i en anonym mappe skriv heller NAKENBILDER HER IKKE SE PLZ. Og ikke la de ligge på skrivebordet eller mine mottatte filer....

Lenke til kommentar

Synes det er greit med Makk jeg...... Man oppretter bare et passordbeskyttet volum som inneholder alle slike skumle filer.... Beskyttet med passordalgoritmer "godkjent" av det amerikanske forsvardsdept.... Ikke bare for min egen del, men regner med at eksen synes det er greit at jeg tar ansvar for "familearvegodset" (les: masse kjekke bilder & film) på en forsvarlig måte :-)

Lenke til kommentar

Det er ingenting imot det jeg oppdaget når jeg gikk på IT-akademiet.

Vi hadde en kar som var veldig stille og tilbaketrukket i klassen, han sa liksom aldri noe. Også hadde han en hel stabel med CD'r ved siden av PC'n sin bestandig (alle hadde hver sin PC på pulten). Vel, en kveld hadde han glemt å ta med stabelen sin, så jeg og en anna kar måtte jo sjekke dem ut!

Kanskje masse warez, liksom.

Første som dukker opp er en serie med bilder av gutter med ståpikk.

"Jaha?" så masse bannere og HTML-greier til en webside som het gayteensex ellerno. "okay." Så browsa man videre, og vips, kom en haug bilder av fyren selv med tissen i hånda i veldig erigert tilstand foran webcam..da slo vi av. Ble litt for sært :) Vi sa aldri noe til ham ang. det der. Tror ikke han hadde blitt blid for at vi rota i hans private CD'r.

Straffer seg ofte å snoke.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...