Skaufjord Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 jeg har altså et soundblaster audigy player lydkort og creative inspire 5100 5.1 surround pakkesak. Jeg har valgt 5.1 speakers i audiohq, og når jeg trykker test, kommer det lyd i alle. Men når jeg spiller musikk og spill, er det ikke lyd i fronthøytalern, bare i de på sida foran, de bak og subwooferen. Noen som veit en løsning på dette? Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Musikk og spill er ikke kodet i 5.1 surround. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Senterhøytaleren er bare i bruk i spill som støtter eax.. f.eks CS Jeg velger desktop stereo speakers når jeg hører på musikk.. blir ganske kjip lyd hvis fire høyttalere spiller.. Lenke til kommentar
Skaufjord Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2002 skrudd på eax i cs. fint lite lyd i femmer'n Lenke til kommentar
alexf Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 prøv å bytt om høytalerene da.. hvis du har valgt 5.1 lyd i windows og eax i cs skal det funke.. Lenke til kommentar
Skaufjord Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2002 bytte om høyttalerne? er jo lyd i'n når jeg testern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå