Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer med blokk


Gjest Slettet-120696

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-120696

Hei, vi har en leilighet i en blokk i Oslo, men bor ikke der selv. I det siste har vi ahtt to forskjellige leieboere som har flyttet ut for at det er vært bråk fra leiligheten ovenfor, vi vet at de eier leiligheten ovenfor?

Vi taper jo mye penger på dette, er det noen som har noen regler de kan vise meg eller noen råd til oss for å ordne dette?

 

Familien skal visst nok være somalisk og husværten skal ha vært hos dme to ganger, men de har ikke sluppet han inn. Jeg nevner at de er somalisk for at det kanskje kan være at de ikke forstår norske skikker eller noe, men hva kan uansett gjøres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her jeg bor er det vedtekter for boligsameiet, hvor det blant annet står at det skal være stille da og da - det er alltid fint å ha noe sånn å vise til.

 

Er det et styre i den blokken? Noen du kan henvende deg til, eller er husverten den "ansvarlige"? Vanskelig dette her, når de ikke vil slippe ham inn. Men han bør vite hvem som skal kontaktes.

 

Vet ikke om du kan be de som leier kontakte politiet ved husbråk, vet ikke hvordan sånn foregår...

 

Lykke til.

Endret av spirrevipp1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...