Gå til innhold

Google-Mail (Gmail) virker ikke lengre

RamGuy

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt Google-Mail, også kjent som Gmail siden de glade Alpha/Beta test dager..

Altså jeg har hatt det i et par år..

I dag får jeg plutselig ikke logge inn på min Google Account lengre, får beskjed om at jeg skriver feil passord.. Det samme skjer også på min tidligere yahoo-mail..

Hva kan jeg gjøre med dette problemet?

Får ikke en gang resetta yahoo passordet mitt, eller noe..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mulig noen har fått tak i passordet ditt...

Prøv å få tilsendt nytt passord fra de begge, og på eventuelle sider du benytter dette passordet, bør du endre passord

8015724[/snapback]

Jeg benytter jo forskjellig passord på de to e-mailene..

Og jeg får verken resetta passord på den ene eller andre mailen..

På Google står det at jeg skal få svare på mitt hemmelig spørsmål etter å ha trykket glemt passord 5ganger, dette er jo ikke tilfelle, alt som skjer er at det fremdeles står at passordet blir sendt til min "sekundære" e-postadresse.. Som er en gammal hotmail som er slettet for lenge siden..

Hos yahoo virker det som hele accounten min er borte, for når jeg velger glemt passord, fyller inn all informasjonen osv.. Får jeg beskjed om at informasjonen min er feil..

Lenke til kommentar

Viss eg hadde vore deg, trur eg eg ville sendt google ein mail. Eg trur eg ville gjort det ganske så raskt. Viss nokre andre har fått tak i passordet til mailen din, veit du aldri kva som kan skje.

Forresten, har du skjekka at det ikkje er noko feil med tastaturet ditt?

Prøv kopier - lim inn. Har du prøvd med ulike nettlesarar?

Lenke til kommentar
Viss eg hadde vore deg, trur eg eg ville sendt google ein mail. Eg trur eg ville gjort det ganske så raskt. Viss nokre andre har fått tak i passordet til mailen din, veit du aldri kva som kan skje.

Forresten, har du skjekka at det ikkje er noko feil med tastaturet ditt?

Prøv kopier - lim inn. Har du prøvd med ulike nettlesarar?

8017629[/snapback]

Har forsøkt med FireFox og Iexplore, på tre forskjellige maskiner..

Samt passordet er lagret i Mozilla Thunderbird.. Og der virker ikke passordet lengre heller..

Dette med yahoo mailen er ikke så farlig, på grunn av jeg strengt tatt ikke bruker denne e-mailen lengre.. Bare det at mange ting er registrert osv med den e-mailen..

Skulle sjekke den, så lenge jeg ikke kom meg inn på google-mailen min..

Men så kommer jeg jaggu ikke inn på den heller..

Noe er riv ruskene galt her..

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Altså dette er jo helt merkelig..

Når det gjelder min alternative e-mail.. Min Yahoo-Mail.. Som også har blitt hacket, ble hacket på samme tid..

Så klarer jeg ikke å komme meg igjennom Yahoo sin "Glemt Passord" prosess..

Skal skrive inn Fødselsdato, Postnummer og Yahoo-ID..

Men jeg får beskjed om at informasjonen jeg skriver inn ikke stemmer med informasjonen på kontoen.. Har hacker'n endret informasjonen eller noe nå da?

Har prøvd med alt mulig, alle forskjellige slags årstall, snudd opp og ned på fødselsdatoen min osv.. Samme pokkers feil meldinga hele tiden..

Og Yahoo svarer selvfølgelig ikke på mail

Lenke til kommentar

hvis noen har snappet opp passordet, så kan de jo enkelt endre de data som er registrert på deg. Så isåfall er det ikke rart fødselsdato m.m. ikke stemmer lengre... Noen du mistenker for å vite passordet ditt? Bruker du din egen personlige PC til å sjekke mail, eller tilfeldige maskiner du finner på bibliotek, skole osv...? Med litt uflaks har du kanskje glemt å logge ut en gang, ellernoe sånt? Er jo fort gjort...

Når det du oppgir som "hemmelig passord" og fødselsdato o.l. ikke stemmer, er det vel lite å gjøre er jeg redd. Du får prøve å kontakte yahoo, og overbevise de om at du er den du utgir deg for å være...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...