Gå til innhold

ITAvisen-gutta tester PS3 i video-podcast

Laze

Anbefalte innlegg

ITAvisen-gjengen, som står bak den eminente podcasten

http://www.itavisen.no/services/podcast

prøver seg i disse dager på video-podcast. De har nå kommet til tredje episode, og i siste del av programmet tar de en kikk på PS3; Motorstorm, og VF5. Det er lite med sjokkerende oppdagelser eller konsollkrignærende kommentarer, men det kan jo være av interresse likevel :):

http://video.google.com/videoplay?docid=45...769392782&hl=en

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei og hå

Cryovat: Har du sjekket itavisen.no/spill i det siste? Ganske mye godt, egenprodusert spillstoff der, tør jeg påstå.

WaangenPs3: Når vi tok opp Klikk, var VF5-koden rykende fersk, og jeg hadde rukket å få med meg kun noen kjappe timer med spilling, uten at jeg hadde tid å sette meg noe særlig i dybden. Derfor. Det kommer masse mer inngående PS3-dekning både i video- og tekstform nærmere 23. mars.

Hilsen Thomas, itavisen

Lenke til kommentar
Hei og hå

Cryovat: Har du sjekket itavisen.no/spill i det siste? Ganske mye godt, egenprodusert spillstoff der, tør jeg påstå.

WaangenPs3: Når vi tok opp Klikk, var VF5-koden rykende fersk, og jeg hadde rukket å få med meg kun noen kjappe timer med spilling, uten at jeg hadde tid å sette meg noe særlig i dybden. Derfor. Det kommer masse mer inngående PS3-dekning både i video- og tekstform nærmere 23. mars.

Hilsen Thomas, itavisen

8016743[/snapback]

Riktig riktig. Skjønte bare ikke helt hvordan dere kunne si at X360 versjonen skulle få online og ikke Ps3. Det er jo utviklerne selv som har latt være med å ta med denne funksjonen grunnet at det ikke funker med lag. :) Husker jegs pilte DoA 4 online og det var aldri noe morsomt. Slike spill er egentlig ment for kameratgjenger....Det er da det er moro:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...