Løve Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hei Har en slipstreama Windows ISO jeg skal installere fra, men for å brenne det i Nero trenger jeg en CD å brenne det på. Men jeg lurte på om det er noen måte jeg kan få brent det på en DVD, eller om jeg kan legge det på en USB-stick og boote det herfra? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Fullt mulig å legge det på en minnebrikke, men da må du sette USB som 1. oppstartsmedium i bios. Ikke alle maskiner som kan det. Har selv brent et cd-image på dvd-plate, og det fungerer noen ganger. Er ikke helt sikker på hva det er som skjer, men noen images kan man forandre hva slags type medium det er i Nero, mens andre er låst ved DVD eller CD og ikke kan brennes på noe annet. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Men er det bare å legge imaget rett på minnebrikken? Og evnt. hvordan kan jeg forandre hva slags type medium det er? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Det er jeg faktisk ikke sikker på. Men leste om det på forumet her, så ta og søk på iso+usb eller noe. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Fikk brent imaget her nå. Brukte bare en trial av en nyere Nero versjon. Da kunne jeg velge om jeg skulle brenne til DVD eller CD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå