Wooho Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ok, nå har jeg bestilt PS3 og Resistance Fall Of Man fra Videogamesplus! Håper den er på lager så jeg får den kjapt. Det jeg lurer på er, blir DHL valgt automatisk som shippingmetode eller? Fikk ikke noe valg om leveringsmetode men det stod bare 127,- (CAD) i skipping på slutten! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ok, nå har jeg bestilt PS3 og Resistance Fall Of Man fra Videogamesplus! Håper den er på lager så jeg får den kjapt. Det jeg lurer på er, blir DHL valgt automatisk som shippingmetode eller? Fikk ikke noe valg om leveringsmetode men det stod bare 127,- (CAD) i skipping på slutten! 8059899[/snapback] THIS SYSTEM IS SHIPPED DHL EXPRESS Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ok, nå har jeg bestilt PS3 og Resistance Fall Of Man fra Videogamesplus! Håper den er på lager så jeg får den kjapt. Det jeg lurer på er, blir DHL valgt automatisk som shippingmetode eller? Fikk ikke noe valg om leveringsmetode men det stod bare 127,- (CAD) i skipping på slutten! 8059899[/snapback] THIS SYSTEM IS SHIPPED DHL EXPRESS 8060070[/snapback] hehe kan si jeg fikk en ganske gunstig pris på sendingen siden jeg selv jobber i DHL Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Ps3 endelig mottatt i dag! Har storkost meg med resistance i hele dag! Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ok, nå har jeg bestilt PS3 og Resistance Fall Of Man fra Videogamesplus! Håper den er på lager så jeg får den kjapt. Det jeg lurer på er, blir DHL valgt automatisk som shippingmetode eller? Fikk ikke noe valg om leveringsmetode men det stod bare 127,- (CAD) i skipping på slutten! 8059899[/snapback] THIS SYSTEM IS SHIPPED DHL EXPRESS 8060070[/snapback] hehe kan si jeg fikk en ganske gunstig pris på sendingen siden jeg selv jobber i DHL 8064125[/snapback] Skal DHL ha penger når dem leverer varen hjem til deg? Skal bestille et par ting fra VGP, og husker at jeg bestilte Liberty City Stories fra Lik-Sang hvor DHL skulle ha i underkant av 200kr for at jeg skulle får varen min, og dette kom vel så vidt jeg husker i tillegg til frakt... Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Kjører alt gjennom eget system jeg. Fortollinger og slikt går lett unna da. Ps3 kostet kun 322,- NOK å innfortolle og dte var så og si ganske mye mindre enn det som er forventet:) Fraktkostader slapp jeg. En av fordelene med jobben:) Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Maks uflaks, DHL var og levrete pakken hjemem men ingen var der. Nooooooooo! Vente til i morgen he he. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Da fikk jeg min konsoll i dag. Er Blu-Ray spilleren sonefri? Den spiller av ihvertfall Black Hawk Down som jeg kjøpte fra Play.com Utrolig stille maskinen er, helt utroligt, støyer mindre enn PS2. Pakken gikk foresten gjennom tollen uten noe avgifter, he he. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Er videogamesplus PS3'en Amerikansk eller Japansk? Hvis Amerikansk: Vil den kjøre spill kjøpt i Norge? Lurer også på om denne kan være noe? (Linken er på ingen måte ment som reklame!) Endret 7. mars 2007 av heanwi Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Denne er nok japansk eller US så det er like greit å kjøpe fra ebay, for den prisen der kommer nok til å øke, garantert! VGP er kanadisk (motorstorm står som 'shipped' nå ) Han skriver den kan kjøre region 2 dvd's, det MÅ være bull. eller hva folkens? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Er videogamesplus PS3'en Amerikansk eller Japansk? Hvis Amerikansk: Vil den kjøre spill kjøpt i Norge? Lurer også på om denne kan være noe? (Linken er på ingen måte ment som reklame!) 8092322[/snapback] Spillene er sonefrie det er ikke filmene, men som jeg skrev før deg så spiler jeg av Black Hawk Down helt pefekt og denne ble kjøpt fra Play.com (England). Anyway, skjedde det rareste jeg har opplevd. Bestilte PS3 fra videogamesplus.ca på fredag 02.03.07 ca 12.00 noen timer etterpå blir konsollen shippet og pengene ca 5000,- truket fra kontoen, fikk bekreftet dette via kontofonen (ringe med telefon). I dag var jeg en tur innom nettbanken min men da var det ikke noe penger trukket fra kontoen men akkurat det samme beløpet jeg hadde på fredag før kl 12.00 (før bestillingen i det heletatt). Lurer på om jeg skal kontakte videogamesplus og spørre om de har trukket penger i det hele tatt. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg skal bestille/kjøpe PS3 gjennom butikk på utgivelses datoen (hvis mulig), Elkjøp, Qxl, Finn, Ebay, videogamesplus.ca e.l. En ting er ihvertfall sikkert, PS3 SKAL jeg ha. Endret 6. mars 2007 av heanwi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå