Wooho Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Så hvis jeg bestiller en PS3 maskin fra Videogamespluss.ca må jeg be de sette en lavere verdi på pakken eller gjør de dette automatisk? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Så hvis jeg bestiller en PS3 maskin fra Videogamespluss.ca må jeg be de sette en lavere verdi på pakken eller gjør de dette automatisk? 8025726[/snapback] Automatisk Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 fra mitt sett er alt betalt og kjøpt i Norge, spillene fra Spaceworld og Elkjop og PS3 fra Inline, og SIXAXIS fra canada! 8024740[/snapback] Måtte jo være forhandler for å kjøpe noe på inline, men du er vel kanskje det? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Må bare legge til at videogamesplus har SYKT bra service. Har bestilt 2 ganger på fredag 09,00 og fått det i posten tirsdagen uka etter. Og dette er til og med fra Kanada Jeg tar ikke kjangs på at de setter priser som automatisk så jeg ber dem sette 'gift' og value til $20 der man kan skrive comments før man confirm'er kjøpet. enkle saker Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Når kan jeg forvente å få den da? Bestilte i dag i syvtiden. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Vil tippe torsdag, onsdag om du er heldig Godt mulig jeg har vært heldig de 2 gangene jeg har handlet der, hvem vet. Får se hvordan de håndterer forhåndsbestillinger, skal nemlig skaffe motorstorm på launch =) Men, jeg trudde det kom 23 mars til US og EU?, men videogp sier de får det in stock 6. mars.. Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Woo Gaming i helgen! Stusset litt over det med motorstorm jeg også. Skal uansett forhåndsbestille det! Det ser utrolig fett ut BTW! Kom på noe. Hvis de går utenom posten, hvor i helvete skal jeg hente greia da? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Woo Gaming i helgen! Stusset litt over det med motorstorm jeg også. Skal uansett forhåndsbestille det! Det ser utrolig fett ut BTW! Kom på noe. Hvis de går utenom posten, hvor i helvete skal jeg hente greia da? 8026185[/snapback] Det er nok noen samarbeidsbånd der. Hvis videogamesplus bruker f.eks usps eller dhl har de egne budbiler i norge (vet dhl har det hvertfall) som leverer pakker på døren, enten det er 1'er eller 2'er pakker. Hvis du ikke er hjemme når pakka blir levert får du hentelapp i posten og kan hente pakka på nærmeste PiB:D easy as Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Okay. Får jeg noe ytterligere info om når de kommer på døra? Er jo ikke allverdens å stikke innom på posten, men hadde vært greit å slippe! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hvor mye koster frakten hvis man benytter DHL som fraktemåte? Og en siste ting jeg lurer på er om PS3 bruker akkurat den samme strømmkabelen som PSU`ene i PC`en? Vurderer å fyre inn en bestilling på fredag eller lørdag. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Det er/var ekstrem vær i USA, så DHL flyene kan bli 1 dag forsinka, også i Europa er været for øyeblikket dritt. Så du har den kanskje ikke før Fredag Leveringsmåten blir ca sånn: Sendes fra CANADA Fly fra USA Til ENGLAND Til DANMARK/BELGIA Til NORGE Du får et sporingsnummer på epost fra videogamesplus, som du kan tracke pakka på dhl.no, i kveld ca 20.00 har du nok en epost skal du se Endret 26. februar 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hvor mye koster frakten hvis man benytter DHL som fraktemåte? Og en siste ting jeg lurer på er om PS3 bruker akkurat den samme strømmkabelen som PSU`ene i PC`en? Vurderer å fyre inn en bestilling på fredag eller lørdag. 8027762[/snapback] ca 120 CAN dollar Jeg bruker en strømledning fra en gammel PC ja Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) ................................... Endret 26. februar 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Må bare legge til at videogamesplus har SYKT bra service. Så langt jeg har oppfattet så er jeg meget enig i dette. Sendte en mail for å forsikre meg om at de merket pakken så den unnslapp toll, og fikk en vennlig og hjelpsom mail innen 5 min hvor de i tillegg forsikret meg om at de forsikrer alle pakker, uansett hva. Har ennå ikke fått noe sporingsnummer da.. Men men! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 vict0r: De sendes ikke som pakker, så man får ikke sporingsnr. Det pakker i og for seg, men de sendes som brev eller no. Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Hmm? Ikkenoe sporingsnummer? Ljuger du til meg kewell? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Må bare legge til at videogamesplus har SYKT bra service. Enig der.. er helt ufattelig hvor fort de sender også.. de fleste spill og tilbehør saker jeg har bestilt der har gått fra canada til norge på 3-4 dager. Amazon har nå brukt snart 3 uker uten at jeg har sett snurten til blu ray filemen mine. vict0r: De sendes ikke som pakker, så man får ikke sporingsnr. Det pakker i og for seg, men de sendes som brev eller no. En ps3 er for stor til å sendes som brev, så den skal ha sporingsnr Endret 26. februar 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 En ps3 er for stor til å sendes som brev, så den skal ha sporingsnr Jeg trodde du mente spill etc, så sorry 'bout that. Men trådstarter som skulle skaffe japansk versjon. jeg leste i en tråd her på gamer at det var en mulighet for at japse maskinene sensurerte blod eller lignende i spill. Husker ikke om du har besilt eller ei, men en be/avkreftelse hadde vært fin når du får maskinen. Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Yay Bestilte amerikansk versjon afaik! Det er bare en versjon på videogamesplus, og jeg tviler ganske sterkt på at en kanadisk butikk selger japanske maskiner. Grunnen til at jeg opprinnelig hadde tenkt til å kjøpe japansk versjon var på grunn av at noen hadde sagt noe om at den amerikanske ikke ville funke med norsk plugg. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Grunnen til at jeg opprinnelig hadde tenkt til å kjøpe japansk versjon var på grunn av at noen hadde sagt noe om at den amerikanske ikke ville funke med norsk plugg. Du har sikkert fått en avkreftelse på det allerede, men jeg har amerikansk.. null problem med norsk strøm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå