kentiver Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Nei såg det etterpå. Men har bestilt pc nå, ble socket 775 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Skal det være Xeon-hovedkort og CPU i dag, så skal det være Socket 771. Til spill er det Intel Core 2 Extreme X6800 som er best, men siden Intel Core 2 Duo E6600 (og forsåvidt E6400 også) kan klokkes til over X6800-hastighet blir det penger ut viduet å kjøpe den. Med mindre man *virkelig* skal overklokke, da (4 GHz+). Endret 24. februar 2007 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Noe sier meg at dette egentlig er laget bare for å få oppmerksomhet....? Finnes da vell ingen oppegående mennesker som vil vurdere noe i den prisklassen, med mindre en er ustyrtelig rik. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Noe sier meg at dette egentlig er laget bare for å få oppmerksomhet....? Finnes da vell ingen oppegående mennesker som vil vurdere noe i den prisklassen, med mindre en er ustyrtelig rik. 8018365[/snapback] Jewg vurderer seriøst å kjøpe et HK til 2000 kr, jeg har ikke pengene på meg nå () men jobber med det:) Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Noe sier meg at dette egentlig er laget bare for å få oppmerksomhet....? Finnes da vell ingen oppegående mennesker som vil vurdere noe i den prisklassen, med mindre en er ustyrtelig rik. 8018365[/snapback] Svært få ustyrtelig rike kaster penger ut av vinduet, det er en grunn til at de er rike for å si det slik. Ja også har vi noen få som har arvet alt for mye penger da... Nå ser jeg systemet har kommet ned i mer normale proposjoner etter hvert selv om det fortsatt er mange underlige prioriteringer. Likvel har jeg misstanke om at du har rett med tanke på oppmerksomhet. Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 man trenger jo ikke være rik da, lurer bare på hva som er den beste cpun og hovedkort samt skjermkort man kan få kjøpt nå før jeg kjøper ny data Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 man trenger jo ikke være rik da, lurer bare på hva som er den beste cpun og hovedkort samt skjermkort man kan få kjøpt nå før jeg kjøper ny data8021986[/snapback] Best til hva? Det er utrolig mye forskjellig man kan optimere for. I tillegg er det fornuftig å sette en del grenser, f.eks makspris, støy, plasskrav etc. Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Best til : Spilling, Converting\Ripping, lagring, Samtidlig som den skal virke som en server for diverse ting. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Server og spillmaskin er en dårlig kombinasjon. Jeg vil anbefale deg å skille på de to tingene og kjøpe en PC til hver av oppgavene. En server med lagring, og En maskin til spill, ripping og konvertering. Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 måten du snakker om delene og spørsmålene dine tyder på at du burde kjøpe ferdig oppsett. ellers burde du kanskje lese litt på nettet.. her har de masse bra: super-data-nett-butikken Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Nja, kan en del om pc. Drev veldig mye med det før, montering o.l. Men siste...tja... 2 1\2 årene har det ikke blitt så mye, så ikke helt oppdatert på alt det nye:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå