Gå til innhold

Carmen electra er DIGG!

Espen F

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

helt enig, Christina er ÆSJ. Carmen er SNAX ingen over (jeg kunne godt tenkt meg å være over ho jeg. :smile: ) og ingen ved siden.. (aaah. ho på armkroken, en kald cola i kjøleskapet og ferdigsydd.. kunne livet blitt mer perfekt? åja.. og 100mbit internett for seg selv.. *sukk*

Lenke til kommentar

Quote:

LarsC skrev (2002-12-08 12:21):

Quote:

Den 2002-12-08 07:52, skrev fredrik930:

Carmen var ikke så veldig ille nei, men Christina Aguilera er finere.

Er du seriøs? Det er jo den schtøggeste dama som noen gang har utgitt cd. Ikke har hu fin stemme heller.

Dette er en fine dame? Og hun kan synge. Shania Twain er hennes navn.
Lenke til kommentar

Er du seriøs? Det er jo den schtøggeste dama som noen gang har utgitt cd. Ikke har hu fin stemme heller.

Dette er en fine dame? Og hun kan synge. Shania Twain er hennes navn.

Shania Twain er mye styggere(MYE STYGGERE) enn Christina Aguilera , foresten har Christina veldig fin stemme!(synes nå jeg) :grin: :grin: :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-08 12:21, skrev LarsC:

Quote:

Den 2002-12-08 07:52, skrev fredrik930:

Carmen var ikke så veldig ille nei, men Christina Aguilera er finere.

Trodde jeg var alene om den meningen jeg.. Phu.. ;)

Lenke til kommentar
Quote:

fredrik930 skrev (2002-12-08 13:12):

Bedre nå da?

Men det må da være noen som synes Christina Aguilera er sexy!!!

Eller er det bare meg?

Syns hun er opptatt med å vise kroppen sin mere en hun synger, De er så veldig opptatt med sex i musikken i dag. Hva har det med musikken å gjøre? Kan vel si at hun har en sexy kropp, Men igjen hva har det med musikken å gjøre. Shania Twain har og en sexy kropp men hun bruker ikke den som et salgs objekt for å selge mere plater?
Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-08 15:23, skrev Kjetil Lura:

Quote:

Bedre nå da?

Eller er det bare meg?

Syns hun er opptatt med å vise kroppen sin mere en hun synger, De er så veldig opptatt med sex i musikken i dag. Hva har det med musikken å gjøre? Kan vel si at hun har en sexy kropp, Men igjen hva har det med musikken å gjøre. Shania Twain har og en sexy kropp men hun bruker ikke den som et salgs objekt for å selge mere plater?

De burde ta seg en Anders før de skal lage en ny sang :grin:.

Lenke til kommentar

Quote:

Quote:

Bedre nå da?

Eller er det bare meg?

Hmmm ka har carmen electra med musikk å gjøre? INGENTING fordi vi ikke snakker om musikk. Christina aguilera er deilig så eg skjønner ikke ka som skjer med dere men smaken til folk sjokkerer meg HVER gang. Blir liksom ikke vant til det.

Btw så syns eg alle disse damene er deilige :grin:

Men dere syns vel at shakira er stygg og har feit ræv? jøje meg!

[ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-12-08 17:02 ]

Lenke til kommentar

Quote:

SnowDOG_ skrev (2002-12-08 17:01):

Quote:

Quote:

Bedre nå da?

Eller er det bare meg?

Hmmm ka har carmen electra med musikk å gjøre? INGENTING fordi vi ikke snakker om musikk. Christina aguilera er deilig så eg skjønner ikke ka som skjer med dere men smaken til folk sjokkerer meg HVER gang. Blir liksom ikke vant til det.

Btw så syns eg alle disse damene er deilige
:grin:

Men dere syns vel at shakira er stygg og har feit ræv? jøje meg!

Hvem har nevnt carmen electra i denne, Som eg og en annen pratet om Christina aguilera? Er da ikke så langt vekke at eg ikke vet at hun ikke har noe med musikk å gjøre. Ble litt off topic om det var det du siktet til?

Har ikke sakt at noen er stygge eg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...