Gå til innhold

Din absolutte favorittanime/manga

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg er veldig glad i anime-utgaven av Monster. Det er ikke helt enkelt å sette én serie som desidert favoritt, men hvis det skal gjøres sier jeg Monster. Når det gjelder manga er det ingen tvil; Hellsing er favoritten.

Anime: Monster

Manga: Hellsing

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg klarer ikke sette noen manga / anime som nummer 1 :blush:

Det er jo flere sjangere...

Nr.1 Spenning: Monster

Nr.1 Drama: Fullmetal alchemist

Nr.1 Fighting: Bleach

Nr.1 Humor: Azumanga Daioh

Men dersom jeg skal gå for en som er best over alt det må det nok bli

One Piece. Den gjør det bra på de fleste områder. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hallo, har du aldri hørt om oversatte utgivelser av forskjellige mangaer? Ja selv her i Norge har vi flere norske oversatte mangaserier. For tiden følger jeg med på 10 stk mangaserier, som jeg leser på norsk bokmål. For ikke å snakke om alt som blir fanoversatt av diverse fantranslationgrupper. Samme greia som hos anime. Hadde tatt seg ut om alle som oppga en mangafavoritt her kunne japansk :p

Lenke til kommentar
Hallo, har du aldri hørt om oversatte utgivelser av forskjellige mangaer? Ja selv her i Norge har vi flere norske oversatte mangaserier. For tiden følger jeg med på 10 stk mangaserier, som jeg leser på norsk bokmål. For ikke å snakke om alt som blir fanoversatt av diverse fantranslationgrupper. Samme greia som hos anime. Hadde tatt seg ut om alle som oppga en mangafavoritt her kunne japansk :p

hvorfor er det så vanskelig å forstå at jeg liker ting på originalspråk=P? pleier du å se på filmene dine dubbet til norsk? det er samme greia..=\

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...