Xifi Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 One Piece ( anime ) er vel den jeg synes er den beste... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+54asdf Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Anime: Naruto som nr1 og Claymore/Tokko som nr2. Manga: leser ikke slikt. Endret 16. desember 2007 av Slettet+54asdf Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Min absolutte favoritt-anime må være Full Metal Alchemist, tett fulgt av Mahoromatic. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 50 deltakere har avgitt sin absolutte animefavoritt nå. Har ikke dobbeltsjekket, kan være noe feil, men skal gjøre det en gang. Er nysgjerrig på om tallet noen gang vil nå 100. Uansett, takk til alle som har avgitt deres største favoritter så langt Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Anime: Naruto Manga: Naruto Leser/Ser ikke på noe annet da så! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Manga: One Piece, men kun fordi jeg ikke har lest så mange andre Anime: Naruto, snow queen, Nana. Lenke til kommentar
Simichi Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Anime: One piece antar jeg, Ghost in the shell kommer rett etter. Manga: Berserk (som jeg anbefaler til alle!) Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg er veldig glad i anime-utgaven av Monster. Det er ikke helt enkelt å sette én serie som desidert favoritt, men hvis det skal gjøres sier jeg Monster. Når det gjelder manga er det ingen tvil; Hellsing er favoritten. Anime: Monster Manga: Hellsing Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg klarer ikke sette noen manga / anime som nummer 1 Det er jo flere sjangere... Nr.1 Spenning: Monster Nr.1 Drama: Fullmetal alchemist Nr.1 Fighting: Bleach Nr.1 Humor: Azumanga Daioh Men dersom jeg skal gå for en som er best over alt det må det nok bli One Piece. Den gjør det bra på de fleste områder. Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Anime: Min klare førsteplass er ''The Melancholy of Haruhi Suzumiya''. Med Azumanga Daioh på andre plass (horribelt morosamt) og Dokoru-chan på tredje (frykteleg morosamt). Endret 21. januar 2008 av Registrert-Brukar Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Det var på tide vi fikk inn noe fra selveste Haruhi igjen. Den var på min førsteplass ved skapeslen av tråden, men akk, favorittseriene kommer og går. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 anime: bleach pga sesong 2-3 manga: jeg kan ikke lese japansk.. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Hallo, har du aldri hørt om oversatte utgivelser av forskjellige mangaer? Ja selv her i Norge har vi flere norske oversatte mangaserier. For tiden følger jeg med på 10 stk mangaserier, som jeg leser på norsk bokmål. For ikke å snakke om alt som blir fanoversatt av diverse fantranslationgrupper. Samme greia som hos anime. Hadde tatt seg ut om alle som oppga en mangafavoritt her kunne japansk Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hallo, har du aldri hørt om oversatte utgivelser av forskjellige mangaer? Ja selv her i Norge har vi flere norske oversatte mangaserier. For tiden følger jeg med på 10 stk mangaserier, som jeg leser på norsk bokmål. For ikke å snakke om alt som blir fanoversatt av diverse fantranslationgrupper. Samme greia som hos anime. Hadde tatt seg ut om alle som oppga en mangafavoritt her kunne japansk hvorfor er det så vanskelig å forstå at jeg liker ting på originalspråk=P? pleier du å se på filmene dine dubbet til norsk? det er samme greia..=\ Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Aha, siden du ikke kan japansk så leser du subtitles altså. Det er langt ifra orginalspråk. Du hører det, men forstår det ikke, og leser en oversetting istedenfor. Like "ille" som å lese manga oversatt, alt annet er så orginalt en bare vil ha det til. Lenke til kommentar
Fuzoya Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Neon Genesis Evangelion er desidert favoritten både på manga og anime. Men ellers liker jeg Hellsing veldig godt Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 jeg har vel 2 Absolutte favoorittanime/manga og det er Naruto & One Piece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå