akan Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Fruits Basket. Animen eller mangaen da ? mangaen er en del større enn animen og verdt å få med seg Og liker du Fruits Basket så vil du nok like Ouran Highschool Host Club veldig bra anime ^^ Lenke til kommentar
Elindomiel Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Hmm... jeg liker mangaen bedre, men animen er god også! Nå må jeg lese Ouran Highschool Host Club... takk for anbefaling din. ^^ Endret 6. november 2007 av Elindomiel Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Tusen takk igjen, Motoko! Da har vært til stor hjelp. Mye fint på de sidene der, ja. :] Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Bare hyggelig, bare hyggelig ;3 JustManga er min lille favoritt, de vinner helt klart på kundeservice. Også er det kjekt at de oppgir fraktkostnadene så presist. DiscountAnimeDVD er dyrere på frakten, men vinner på tilbudene. Lenke til kommentar
fre4k Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Anime: Naruto. Vandread. Hellsing. Manga. Dragonball. Inu Yasha. One piece. Blade. Shaman King. Naruto. Yu-gi-oh. Lenke til kommentar
akan Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 hmmm.... Anime: Ouran High School Host Club Tengen Toppa Gurren Lagann Code Geass History's strongest deciple kenichi og manga flere ^^ ( dette er bare de animene jeg har hatt glede av i år ^^) Manga: (ahh... så mange ><) Berserk One Piece Blame! To-LOVE-ru Mx0 Katekyou Hitaman Reborn! Team medical Dragon Mahou Sensei Negima! MÄR Kekkaishi Hajime no Ippo Hunter x Hunter Golden Boy Fairy Tail og mange flere her og Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Skal lese Blade!, ble nettopp mint på den da jeg så over wall-tråden, så jeg lar meg ikke be flere ganger Lenke til kommentar
Elindomiel Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Manga - Fruits Basket, Ranma, Dragon Knights, Inuyasha... Anime - His and Her Circumstances, Inuyasha Jeg liker Fruits Basket ikke så mye som anime... (Jeg finner det morsom at ordet 'mange' på norsk ligner 'manga'... For eksempel: ""Manga: (ahh... så mange ><)"") ^^ Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Manga : Naruto Anime : Naruto Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Anime: Fullmetal Alchemist Manga: Naruto, Bleach :OO Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Hehe, du har sagt Bleach før, så da holder jeg den bare på mangafavoritt for deg; hvis det er greit Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 oh.. sant det(side2) trudde ikke jeg hadde svart, siden jeg ikke hadde den pålista over "mine innlegg" Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Ja, er nok flere det har skjedd, så liste er kanskje ikke 100% korrekt. Skal dog sjekke en gang Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Manga: Othello. seriøst. Anbefales masse Anime: Karin. Anbefales også masse. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Karin er utrolig bra, ja (spes. som manga). Har stusset litt på Othello før, men det virket en smule døvt. Tenkte også at det fikk være nok med Hikaru no Go. Men siden du anbefaler skal jeg ta en titt på den Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg har faktisk ikke lest mangaen av Karin. Siden jeg fikk DVD-en til bursdagen min Men den SKAL jeg ha tak i (: Likte ikke Othello i begynnelsen jeg heller.. men var bare sinnsykt firstet til å kjøpre resten av bøkene med det samme jeg hadde begynt.. Så bare.. likte jeg den.. Tvangs-liking. Lenke til kommentar
Frikko Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Anime: Great Teacher Onizuka Fullmetal Alchemist Fullmetal Panic Trigun Hellsing/OVA Patlabor School Rumble Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Du skulle ikke tilfeldigvis ha en absolutt favoritt, med tanke på at du poster her? Lenke til kommentar
Isindil Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Welcome to the N.H.K. som anime, Yotsuba&! som manga. Jawesome. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Yotsuba støttes fult ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå