( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Vi har jo også noen fantastiske animeserier som kun eksisterer som anime (én jaffal), nettopp Serial Experiments Lain. Den liker jeg, som også innholder en av de fineste openingene (på engelsk faktisk) som jeg vet av. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 The Melancholy of Haruhi Zuzmiya er så vidt jeg vet basert på en bok og ikke anime, og mangaen basert på animeen og engentlig noe dårlig. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Egentlig, ja. Det meste i Haruhi-mangaen er ok nok, men måten Kyon er tegnet på - umåtelig. Lenke til kommentar
IndR Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 NARUTO! på første over anime seff, leser ikke manga. Etter det må jeg svare Death note, liker tvistene i det programmet. Ser vel ikke på annet. Men naruto eier, intet imooooooot:P Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Min favoritt anime må bli Juuni Kokki aka 12 Kingdoms. Beste storyen og karakter utvikling i en animen jeg har sett. Og angående Manga har jeg bare lest Love Hina så må vel bli den. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Leser ikke manga, så min nye animefavoritt må bli FLCL =) Ble ferdig med den istad. På en god annenplass kommer FMA. Naruto er kult på en helt annen måte :\ Lenke til kommentar
someOen Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Favorittanime? Fullmetal Alchemist, UTEN TVIL. Favorittmanga er Mesterdetektiven Conan. Den er morosam. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Både Naruto og One piece er konge serier! (Og manga) Et det noe bedre en det? bare spør Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Personlig - en hel masse. Vil du jeg skal oppramse? Oversikten viser jo også at folk har andre favoritter, noe som var poenget. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Neon Genesis Evangelion. Denne serien er så utrolig vellaget og godt fortalt. Historien blir veldig dyp etter hvert og det hele utvikler seg til å bli en psykologisk anime, noe den ikke er i starten. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Huh. Jeg fant nettopp ut at Berserk og Naruto sendes på ZTV.se (Svensk ZTV). Gikk glipp av det meste av Berserk, men glodde noe få minutter på Naruto før jeg skrudde av. Det er jo ikke noe poeng i å se en episode langt uti serien uten å ha fulgt med fra begynnelsen. Uansett, jeg synes begge seriene så litt kule ut, så de skal nok sjekkes ut nærmere etterhvert. Jeg tviler dog sterkt på at noen av de seriene slår både GitS: SAC og Cowboy Bebop. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Berserk er en bra serie, både animeen og mangaen. Men Naruto har utvilket seg til å bli komplett underlegen i forhold til mangaen. Skulle ikke du spare på norske Naruto? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg hadde jo tenkt å i det minste sjekke ut den norske mangaen, ja, men jeg har litt lyst til å se den originale animeen og. Såklart, jeg blir nødt til å holde tilbake på animeen i så fall. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Shingetsutan Tsukihime. FMA kommer på en tett andreplass. De to er så forskjellige at jeg måtte nesten ha med den. Lenke til kommentar
Dudli Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Min favoritt anime må bli Juuni Kokki aka 12 Kingdoms. Beste storyen og karakter utvikling i en animen jeg har sett. Og angående Manga har jeg bare lest Love Hina så må vel bli den. 8593949[/snapback] Helt enig. Junni kokki er en perle. Ingen klisjeer eller annet piss. Anbefaler denne animen til alle som ønsker en seriøst anime. Temaet er fantasi. Håper at de en gang fullfører hele serien. Serien fikk en "slutt", men hele roman ble ikke animert. Noe som er synd. Tror junni kokki animen er basert på en roman og ikke en manga. Rett meg hvis jeg har feil. Endret 16. mai 2007 av Aetas Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Shingetsutan Tsukihime. 8629284[/snapback] Virker interessant, må sjekkes ut. Lenke til kommentar
lordi-chang Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 nja.. naruto... men Rozen Maiden er såklart best.. sjølv om den ikkje blandt alternativene.... huff... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Om du velger å stemme på Rozen Maiden (manga eller anime?) så settes det opp på framsiden. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Den står der nå, ikke'no problem Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Nå jeg jeg ikke så mye på anime, men av det lille jeg har sett så vil jeg si at Full Metal Panic Fumoffu er ganske unerholdene og er en av mine favoritter. Selv om den bare har 12 episoder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå