Gå til innhold

Din absolutte favorittanime/manga

Anbefalte innlegg

Jeg synes strengt tatt at fma ble rundet av på en fantastisk måte. Det er nesten det eneste som skiller den fra resten av de håpløse shonenseriene på >100 episoder. Ingenting blir bra av å være langdrygt.

Endret av Mads-b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå begynner det å bli litt mer interresant her, med litt flere stemmer. Vi har fått inn 23 absolutte favoritter på anime, og 15 på manga.

Skulle virkelig ønske, for deres skyld, at det fantes en mer elegant løsning å fremstille det på uten at det blir for komplisert. Poll er klin umulig.

...

Idé!

Excel, selvfølgelig :D

Setter det opp en gang jeg kjeder meg :)

Lenke til kommentar

Må fikse litt på lista mi

Manga: Har starta å lest D.Gray-man som er en av de seriene som virkelig får meg til å glede meg til neste uke for nye kapitler (samtidig som eg hater å vente på den) som tar over som min favoritt ^^

Endret av Zippio
Lenke til kommentar

liker ikke tegnestilen som blir brukt i vagabond :p de prøver og gjøre det så ekte og dermed er det ikke manga tegninger lengre :( serien er heller ikke så spennende etter min mening så jeg falt ut på rundt 100 et sted...

Lenke til kommentar
Jeg gjetter at det er animeen du tenker på. Er som regel slik det er..

Men ta ikke mangaen for gitt! :)

8567874[/snapback]

det starter vel som oftest med anime og går over til manga etterhvert for folk flest :) husker når jeg var hekta på bleach ( som var den første animen jeg så.. de var vel på rundt 30 ett sted.) til slutt orket jeg ikke vente mer og måtte bare lese videre så lastet ned mangaen. Det samme skjedde med One Piece og Naruto :) men det tok nesten ett halvt år før jeg begynte å lese seriøse mengder med manga, men nå ser jeg nesten aldri på anime lengre untatt med kompiser.

Endret av akan
Lenke til kommentar

Ganske så sant. Mine ordatk er "ikke se animeen uten å lese mangaen!" og "manga først" :yes:

Det første jeg berørte i anime/manga-verden var Love Hina mangaen på norsk (egentlig One Piece, men misset den litt, tatt igjen nå). Siden den gang jeg ble tilhenger når jeg fulgte opp med å kjøpe nr.2 har Love Hina og manga generelt vært favoritten.

Antar at jeg fikk en god "debut" ettersom jeg for lengst har innsett at manga er best :thumbup:

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

Burde gjøre det omvendt da. Escaflowne er det eneste eksempelet jeg vet om av at Animeen er bedre en mangaen. Jeg flirte meg ihjel av Love Hina animeen før jeg leste mangaen, nå gir karakterene i animeen meg et inntrykk av grønn brunost. Er derfor glad jeg så dem i den rekkefølgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...