Mads-b Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Jeg synes strengt tatt at fma ble rundet av på en fantastisk måte. Det er nesten det eneste som skiller den fra resten av de håpløse shonenseriene på >100 episoder. Ingenting blir bra av å være langdrygt. Endret 1. mai 2007 av Mads-b Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Mest fordi du når det punktet hvor du må vente en uke på hver episode, og eventuelt fillerne. Må si meg veldig enig da, likte virkelig hvordan serien ble rundet av med filmen. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Gi Berserk ett poeng i begge kategoriene fra meg. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Nå begynner det å bli litt mer interresant her, med litt flere stemmer. Vi har fått inn 23 absolutte favoritter på anime, og 15 på manga. Skulle virkelig ønske, for deres skyld, at det fantes en mer elegant løsning å fremstille det på uten at det blir for komplisert. Poll er klin umulig. ... Idé! Excel, selvfølgelig Setter det opp en gang jeg kjeder meg Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Du må framdeles legge inn hver anime som ikke er blitt nevnt før etter hvert som at noen sier de er deres absolutte favoritt ps. håper VIRKELIG ingen sier pokemon -.- Endret 1. mai 2007 av krigsnaut Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Neida, sier bare at en kan avgi hvilken som helst anime/manga som sin absolutte favoritt, men oppfører bare de som er oppgitt (med en viss prosent, osv.) i enten en søyle eller en del av et sirkeldiagram, eller begge deler. Så setter jeg inn nye stemmer etter hvert som det hagler inn flere Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Får jeg lov til å flytte stemmen min? Etter å ha sett GitS animeen vil jeg heller stemme for den framfor Cowboy Bebop animeen, som jeg har sett altfor mye på. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Ditt ønske er min lov Alltid bra å utvide horisonten litt Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Alright! Hm, jeg innså nettopp at jeg skrev litt feil. Jeg mente å skrive GitS: SAC. Min feil. =/ Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg vet Men vi gjør det enkelt og tar alt under ett punkt, både serie og film. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Må fikse litt på lista mi Manga: Har starta å lest D.Gray-man som er en av de seriene som virkelig får meg til å glede meg til neste uke for nye kapitler (samtidig som eg hater å vente på den) som tar over som min favoritt ^^ Endret 2. mai 2007 av Zippio Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Manga, eneste jeg har lest og ergo den beste ^^ Love Hina Anime Tror jeg velger Naruto her. En av de eneste seriene som faktisk kan få meg til å le, gråte og bli sint i løpet av en eneste episode. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Verdens beste manga er selvfølgelig Vagabond av Takehiko Inoue Lenke til kommentar
akan Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 liker ikke tegnestilen som blir brukt i vagabond de prøver og gjøre det så ekte og dermed er det ikke manga tegninger lengre serien er heller ikke så spennende etter min mening så jeg falt ut på rundt 100 et sted... Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg gjetter at det er animeen du tenker på. Er som regel slik det er.. Men ta ikke mangaen for gitt! Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Naruto som manga og anime. Ingen tvil. Lenke til kommentar
akan Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Jeg gjetter at det er animeen du tenker på. Er som regel slik det er.. Men ta ikke mangaen for gitt! 8567874[/snapback] det starter vel som oftest med anime og går over til manga etterhvert for folk flest husker når jeg var hekta på bleach ( som var den første animen jeg så.. de var vel på rundt 30 ett sted.) til slutt orket jeg ikke vente mer og måtte bare lese videre så lastet ned mangaen. Det samme skjedde med One Piece og Naruto men det tok nesten ett halvt år før jeg begynte å lese seriøse mengder med manga, men nå ser jeg nesten aldri på anime lengre untatt med kompiser. Endret 8. mai 2007 av akan Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Ganske så sant. Mine ordatk er "ikke se animeen uten å lese mangaen!" og "manga først" Det første jeg berørte i anime/manga-verden var Love Hina mangaen på norsk (egentlig One Piece, men misset den litt, tatt igjen nå). Siden den gang jeg ble tilhenger når jeg fulgte opp med å kjøpe nr.2 har Love Hina og manga generelt vært favoritten. Antar at jeg fikk en god "debut" ettersom jeg for lengst har innsett at manga er best Endret 8. mai 2007 av Motoko Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Burde gjøre det omvendt da. Escaflowne er det eneste eksempelet jeg vet om av at Animeen er bedre en mangaen. Jeg flirte meg ihjel av Love Hina animeen før jeg leste mangaen, nå gir karakterene i animeen meg et inntrykk av grønn brunost. Er derfor glad jeg så dem i den rekkefølgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå