Gå til innhold

Din absolutte favorittanime/manga

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
one piece er jo ikke særlig voksent da :p voksne serier  :hmm: les Berserk, Death Note og Elfen Lied :) Animen funker bra på de to siste ^^

8272013[/snapback]

Vel ... selv synes jeg One Piece er en fin blanding mellom voksenserie og barneserie da det er ganske mye vold der som kanskje ikke passer for alle. Også er One Piece morsomt samtidig som det kan være seriøst.

Dessuten er det pirater der. :grin:

Jeg sa Mushishi, jaffal >:3

8272155[/snapback]

Så faktisk første episode i går etter jeg hadde postet den forrige posten. Virker som en ganske stilig serie, faktisk. Skal sjekkes nærmere ut. :yes:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Vel, hittil er stillingen som følger til oss forumtrolls absolutte anime/mangafavoritter:

Anime - FMA og Naruto, delt førsteplass (vant med en ledelse på 2 stemmer, av 3 til sammen)

Resten kom på andreplass, med 1 stemme...

Manga - Berserk og Love Hina, delt førsteplass (vant med en ledelse på én stemme, av 2 til sammen).

Resten kom på andreplass, også med kun én stemme...

Sprekt, gitt :!:

Men her kan ALT skje (!), tro meg ;)

Lenke til kommentar

Jeg stemmer FMA på anime, og Berserk på manga.

Nå er det veldig lenge siden jeg så fma, men det er serien jeg sitter igjen med mest inntrykk etter.. Jeg har sikkert sett mye som er bedre etterpå da men. Det er vanskelig å kåre noe som topp når men opplever det over en så lang tidsperiode..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...