( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Jeg sa Mushishi, jaffal >:3 Endret 30. mars 2007 av Motoko Lenke til kommentar
akan Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 ja den og er bra hvis du liker rolige voksenserier ^^ Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 one piece er jo ikke særlig voksent da voksne serier les Berserk, Death Note og Elfen Lied Animen funker bra på de to siste ^^ 8272013[/snapback] Vel ... selv synes jeg One Piece er en fin blanding mellom voksenserie og barneserie da det er ganske mye vold der som kanskje ikke passer for alle. Også er One Piece morsomt samtidig som det kan være seriøst. Dessuten er det pirater der. Jeg sa Mushishi, jaffal >:3 8272155[/snapback] Så faktisk første episode i går etter jeg hadde postet den forrige posten. Virker som en ganske stilig serie, faktisk. Skal sjekkes nærmere ut. Lenke til kommentar
akan Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Var ikke noe stygt om One Piece altså er vel den beste serien jeg vet om så, Oda kan sine ting ^^ Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Bra du ser positivt på Mushishi, bra å være til hjelp Oda vet sine ting ja; jaffal hvordan man lager manga - MASSE manga. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Wolf's Rain og Shura No Toki er de absolutte favorittene. Endret 30. mars 2007 av darkX Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Har fikset en ikkerafisk poll De som ikke har spesifisert favoritten sin bes gjøre det... plesase Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Du glemte en stemme på Cowboy Bebop animeen. D:< Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Ups, hehe. En lei feil - rettet på nå :> (den stemmen var jo litt viktig ;>) Edit: o rly Edit2: kek, kk :!: Endret 3. april 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Åja, kunne ikke overlevd uten den. Redigert: Ya, rly. Endret 1. april 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Anime: Ruroni Kenshin Manga: Love Hina Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Har bare lest en manga og det var DB(Z), kom til bok 26 omtrent før jeg datt av. Den var ihvertfall bra. Men beste animen jeg noen gang har sett må være Shingetsutan Tsukihime Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Vel, hittil er stillingen som følger til oss forumtrolls absolutte anime/mangafavoritter: Anime - FMA og Naruto, delt førsteplass (vant med en ledelse på 2 stemmer, av 3 til sammen) Resten kom på andreplass, med 1 stemme... Manga - Berserk og Love Hina, delt førsteplass (vant med en ledelse på én stemme, av 2 til sammen). Resten kom på andreplass, også med kun én stemme... Sprekt, gitt :!: Men her kan ALT skje (!), tro meg Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Kor er Bleach hen?! :o Bleach og Kenshin er mine absolutt favoritt animer anyway Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Du kan bare ha én absolutt anime- og mangafavoritt (stricty-stricty). Skal jeg sette deg opp på Bleach? Edit: Done! Endret 28. april 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Ilythiir Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Bleach på meg og, uten tvil. Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jau. Bleach > Kenshin hehe. Sign me up! Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Anime: Neon Genesis Evangelion (NGE) Enkelt og greit, ingen over alle under, Naruto veldig nær Manga: Naruto Enkelt og greit, ingen over alle under, Bleach veldig nær Endret 1. mai 2007 av krigsnaut Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg stemmer FMA på anime, og Berserk på manga. Nå er det veldig lenge siden jeg så fma, men det er serien jeg sitter igjen med mest inntrykk etter.. Jeg har sikkert sett mye som er bedre etterpå da men. Det er vanskelig å kåre noe som topp når men opplever det over en så lang tidsperiode.. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 jeg stemmer også på FMA som anime og Bleach på Manga synd at FMA Anime ikke fortsatte :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå