Gå til innhold

Din absolutte favorittanime/manga

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Anime:Fullmetal Alchemist, veldig deprimerende men likevel så bra!

Manga: Naruto, Dette er det jeg gleder meg til hver helg, utrolig bra!

8262397[/snapback]

synes FMA var ganske bra.. Storyen ihvertfall;)

må få lest Mangaen.. :/ hva skjer videre? etter at det ble slutt(anime)? får man se at de leter etter *BAAH hva heter det igen:p*

Lenke til kommentar
FMA er både hysterisk, trist, dramatisk, vakkert, osv., osv. Men likevel ble jeg aldri helt engasjert, ble i mine øyne en middelmådeig serie som jeg så for å slå ihjel tid; UANSETT hvor mye jeg lo, osv. :hmm:

8262679[/snapback]

er egentlig enig. var en av de første animene jeg så og kan ikke si at den er helt på topp :dontgetit: prøve å se den om igjen, men klarte det bare ikke...

Lenke til kommentar

akan og Motoko: Hadde en kjapp kikk på Wikipedia nå nettopp, hvor jeg så et bilde med to unger og en robot. Da tenkte jeg øyeblikkelig Pokemon eller Digimon eller noe slikt tull. =/

Men hva vet jeg? Skal sjekke det ut når jeg får sjansen ... det samme har jeg sagt til meg selv angåend Naruto, Bleach og Love Hina animen, men har glemt det litt vekk. :whistle:

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
akan og Motoko: Hadde en kjapp kikk på Wikipedia nå nettopp, hvor jeg så et bilde med to unger og en robot. Da tenkte jeg øyeblikkelig Pokemon eller Digimon eller noe slikt tull. =/

Men hva vet jeg? Skal sjekke det ut når jeg får sjansen ... det samme har jeg sagt til meg selv angåend Naruto, Bleach og Love Hina animen, men har glemt det litt vekk. :whistle:

8265132[/snapback]

etter min mening er eureka 7 den beste animen som er :) Bleach og Naruto er ok animer men mangaen er bedre :thumbup: og du må gi den en sjanse, ikke ta den på et par bilder eller de første episodene :D

Lenke til kommentar
Anime:Fullmetal Alchemist, veldig deprimerende men likevel så bra!

Manga: Naruto, Dette er det jeg gleder meg til hver helg, utrolig bra!

8262397[/snapback]

synes FMA var ganske bra.. Storyen ihvertfall;)

må få lest Mangaen.. :/ hva skjer videre? etter at det ble slutt(anime)? får man se at de leter etter *BAAH hva heter det igen:p*

8262429[/snapback]

Har ikke lest mangaen men det er like før jeg begynner :yes: Vet bare ikke hvor jeg skal finne den.

Edit: Leif stakk innom

Endret av jlona
Lenke til kommentar

Hvis du skal get on track med anime så er FMA selvfølgelig et typisk valg, men jeg og akan anbefaler vel ikke denne som den store inspirasjonsserien. Akan sin anbefaling er toppers, vil selv legge inn en personlig anbefaling av Mushishi; en kunstnerisk, dyp, fantasifull og "moden" (/intelektuell) (helt plettfri for barnsligheter) serie.

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...