Zippio Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 What? Er ikke FMA-mangaen ferdig? 8058194[/snapback] Nei, Animen følgte bare mangaen til ca volum 6 tror eg det var, så lagde de sin egen historie. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 No way! Da skal jeg begynne å lese mangaen ASAP! Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Anime:Fullmetal Alchemist, veldig deprimerende men likevel så bra! Manga: Naruto, Dette er det jeg gleder meg til hver helg, utrolig bra! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Anime:Fullmetal Alchemist, veldig deprimerende men likevel så bra! Manga: Naruto, Dette er det jeg gleder meg til hver helg, utrolig bra! 8262397[/snapback] synes FMA var ganske bra.. Storyen ihvertfall;) må få lest Mangaen.. :/ hva skjer videre? etter at det ble slutt(anime)? får man se at de leter etter *BAAH hva heter det igen:p* Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Philosopher's Stone? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 FMA er både hysterisk, trist, dramatisk, vakkert, osv., osv. Men likevel ble jeg aldri helt engasjert, ble i mine øyne en middelmådeig serie som jeg så for å slå ihjel tid; UANSETT hvor mye jeg lo, osv. Lenke til kommentar
akan Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 FMA er både hysterisk, trist, dramatisk, vakkert, osv., osv. Men likevel ble jeg aldri helt engasjert, ble i mine øyne en middelmådeig serie som jeg så for å slå ihjel tid; UANSETT hvor mye jeg lo, osv. 8262679[/snapback] er egentlig enig. var en av de første animene jeg så og kan ikke si at den er helt på topp prøve å se den om igjen, men klarte det bare ikke... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Kan ikke si jeg har sett og lest så mange animer og mangaer, men av det jeg har sett så vil jeg si Cowboy Bebop animen og One Piece mangaen ligger på topp. Lenke til kommentar
akan Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 se Eureka 7 garantert at du vil like det, hvis du gir det en sjanse. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 50 episoder med masse koz Lenke til kommentar
sasori Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Eg har mange favoritter, men dei som er øverst trur eg må være FMA, Death note, D.Gray-man, Naruto, Eureka 7 og Wolf's Rain Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) akan og Motoko: Hadde en kjapp kikk på Wikipedia nå nettopp, hvor jeg så et bilde med to unger og en robot. Da tenkte jeg øyeblikkelig Pokemon eller Digimon eller noe slikt tull. =/ Men hva vet jeg? Skal sjekke det ut når jeg får sjansen ... det samme har jeg sagt til meg selv angåend Naruto, Bleach og Love Hina animen, men har glemt det litt vekk. Endret 29. mars 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
akan Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 akan og Motoko: Hadde en kjapp kikk på Wikipedia nå nettopp, hvor jeg så et bilde med to unger og en robot. Da tenkte jeg øyeblikkelig Pokemon eller Digimon eller noe slikt tull. =/Men hva vet jeg? Skal sjekke det ut når jeg får sjansen ... det samme har jeg sagt til meg selv angåend Naruto, Bleach og Love Hina animen, men har glemt det litt vekk. 8265132[/snapback] etter min mening er eureka 7 den beste animen som er Bleach og Naruto er ok animer men mangaen er bedre og du må gi den en sjanse, ikke ta den på et par bilder eller de første episodene Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 anime: Furi Kuri manga: Hellsing Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Anime: klarer ikke å velge en klar favoritt. Manga: vanskelig å velge men kanskje Ah! My Goddess eller Great Teacher Onizuka. Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Anime:Fullmetal Alchemist, veldig deprimerende men likevel så bra! Manga: Naruto, Dette er det jeg gleder meg til hver helg, utrolig bra! 8262397[/snapback] synes FMA var ganske bra.. Storyen ihvertfall;) må få lest Mangaen.. :/ hva skjer videre? etter at det ble slutt(anime)? får man se at de leter etter *BAAH hva heter det igen:p* 8262429[/snapback] Har ikke lest mangaen men det er like før jeg begynner Vet bare ikke hvor jeg skal finne den. Edit: Leif stakk innom Endret 29. mars 2007 av jlona Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) akan og Motoko: Hadde en kjapp kikk på Wikipedia nå nettopp, hvor jeg så et bilde med to unger og en robot. Da tenkte jeg øyeblikkelig Pokemon eller Digimon eller noe slikt tull. =/Men hva vet jeg? Skal sjekke det ut når jeg får sjansen ... det samme har jeg sagt til meg selv angåend Naruto, Bleach og Love Hina animen, men har glemt det litt vekk. Hvis du skal get on track med anime så er FMA selvfølgelig et typisk valg, men jeg og akan anbefaler vel ikke denne som den store inspirasjonsserien. Akan sin anbefaling er toppers, vil selv legge inn en personlig anbefaling av Mushishi; en kunstnerisk, dyp, fantasifull og "moden" (/intelektuell) (helt plettfri for barnsligheter) serie. Endret 30. mars 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Fikk sett de to første episodene av Eureka 7, og, vel... det var ikke helt min stil for å si det slik. Ble litt for barnslig, og litt for uoriginalt. Det er nok derfor jeg liker Cowboy Bebop og One Piece spesielt godt, det er originalt. Jeg er svært kresen. Lenke til kommentar
akan Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 one piece er jo ikke særlig voksent da voksne serier les Berserk, Death Note og Elfen Lied Animen funker bra på de to siste ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå