SUPERJANNE Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 jeg har lagt til bilder til kontakter i tlf boka. pleier noenganger svitche sim. lurer på om alle de bildene i kontaktene forsvinne da? noen som vet? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Er vel ikke verre enn å prøve? Regner med at bildene ligger i telefonminne, og hvis kontaktene også ligger i telefonminne og ike på sim så skal det gå greit. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 klart enn kan prøve, men det er jo endel kontakter da! er ikke så kjempearti å gjøre alt det om igjen... tenkte kanske om noen viste dette så hadde jeg sluppet teste... Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg trodde at det var snakk om T610 helt til jeg leste signaturen din. Så sant du ikke kopierer kontaktene på det nye simkortet over på telefonen så tror jeg nok at bildene skal bli liggende så lenge det er telefonkontakter det er snakk om og ikke sim kontakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå