Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelska i broderns kjæreste

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvordan eg skal skrive dettan. Brodern er 19 og har ei på 17. Dem blei i lag for snart 2 år sia. eg er 16 så det er ikke et problem å finne tonen mellom oss. :D

:(

Saken er den at brodern jobba en del i fjord. Så da brukte ho og vente hos oss i

2-4 tima fordi det passa slik med bussan ho tok. Ho og eg kom da tidlig i kontakt. Ho har en utrulig humor som bror min ikkje skjønne. Og vi kan snakke sammen på en måte ho og han ikke kan.

I år flytte brorn min for å studere. Han kommer heim kanskje to helge i månden. Naturligvis er ho ikkje så ofte hos oss lenger :( . Og det er no eg her begynt å skjønne at eg er veldig gla i ho.

eg tenker på ho ofte. :love:

Og det er blitt vanskelig når brodern kjem heim å se dem sammen.

Det har endt med at eg endten er for mye sammen med dem eller sei nei til å være med på noe dem skal gjøre (kino, dra ut å spise, og sånt) :no:

Når vi er ålena (som vi noen gang er fordi brodern må gjøre lekse) har eg brukt å finne på yndskyldninge for å være borti ho. Har mest lyst til å kysse ho og holde rundt ho :love: . og det er forvirranes :dontgetit:

eg er veldig redd for at ho eller noen skal oppdage at eg like ho. Men det er så ondt å gå rundt å lure på kordan det er å holde rundt ho, og se broern holde rundt ho (noe han gjør ofte) . :hrm:

Også er det ingen eg kan snakke med fordi ho har møtt de fleste vennan mine og dem syns alle ho er kul. Det værste er at dem kan finne på å snakke om ho. da må eg late som eg ikkje kjenne meg i gjen når dem sei at ho er pen, og har veldig fin kropp, og sånt.

Jeg er så veldig gla i ho. :love:

Måtte få det ut.

Kanskje noen råd, eller noen som har/har hatt det slik? Vet eg ikkje burde gjøre noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oi, en ganske vanskelig situasjon må jeg jo nesten si.

Tror det letteste vil være å bare vær en god venn for henne og vise at du bryr deg. Dersom hun da slår opp med broren din og sier til deg at hun har følelser for deg osv så er jo det bra. Men tror ikke det blir rett hvis du bare spruter ut med komplimenter og sier ast hun er sexy, vakker osv. Bare vær en god og lojal venn for henne, så vil hun se hvor mye du betyr for henne også :thumbup:

Lenke til kommentar

Nå blir det kanskje litt rart å prøve å ikke henge mer med hu.. Nå som hu faktisk er sammen med broren hans..

Så jeg anbefaler som Gabba, prøv å bli en venn istedet for noe annet.

Og om hun skulle slå opp med broren så for all del ikke prøv deg på hu uten att du har din bror har snakket om det først.

Og helst da også vent en god stund slik at din bror kan komme over hu, før dere henger sammen igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...