morningstar665 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hei. Skal på AdventureLAN (www.adventurelan.net) i 2. - 4. mars for å holde en stand der ( kogu.no ). Står selvfølgelig ikke 24 t ved standen, så jeg trenger et sted jeg kan dusje og slappe av i nærheten av Stjørdal Samfunnshus. Har googlet litt og fant Rica og Quality hotell, men jeg fant ikke ut hvor eksakt de ligger i forhold til samfunnshuset. Noen som er litt kjent der som kan hjelpe med litt info? Har aldri vært i den byen før. Lenke til kommentar
Scorpy Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Quality ligger nærmest. Tror faktisk det ligger i samme gate som Stjørdal Samfunnshus, om jeg ikke tar helt feil. Quality ligger i alle fall midt i Stjørdal sentrum, mens Rica ligger et lite stykke utenfor, ved Værnes flyplass. Endret 26. februar 2007 av Scorpy Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Quality ligger 100 meter fra samfunshuset. Rica ligger ved flyplassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå