KaroN Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Kjøpt meg en ny laptop for litt siden, men nå virker den ikke... Det som skjer: Når jeg starter pcen ser alt ut til å funke, men plutselig kommer det en sort skjerm der jeg har valgmilighetene: Start i: Sikkerhetsmodus Sikkerhetsmodus med nettverk Sikkerhetsmodus med bare kommandolinje Siste fungerende konfigurasjon <siste innstillinger som virket> Starte Windows på vanlig måte Har prøvd alt dette men den bare restarter seg under oppstarten, hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Så det virket altså ikke å starte win på vanlig måte? Da ville jeg bare kjørt restore cd-ene dine.. MEN, da mister du alt du har på pc'en,, Lenke til kommentar
norbat Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Boot med WinXP cd'n og velg å reparer vha. gjenopprettingskonsollen. Når du står uti c: , skriver du: chkdsk /p /r Restart pc som vanlig og se om det har blitt bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå