nocturno_culto Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Jeg har nå fått delta viftene mine, men det er en ledning som ligger løst, hva skal den til ? Det går 2 ledninger inn i en 4 pins kontakt. Takker for svar. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Den ledningen er blå eller grønn? Den ledningen skal ned på hovedkortet ditt for at du skal kunne måle hastigheten på viftene. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 ledningen er blå! Men ledningen er uisloert å den har ikke noe kontakt, så hvor skal jeg plassere den isåfall ? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Det skal være en plugg der. Mulig den er falt av da. Sånn skal det se ut sånn ca. Mangler alle deltaviftene dine den pluggen? Kjøpte du dem nettopp? Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Det skal være en plugg der. Mulig den er falt av da.Sånn skal det se ut sånn ca. Mangler alle deltaviftene dine den pluggen? Kjøpte du dem nettopp? 8014706[/snapback] ja jeg kjøpte den nettop, ingen plugg på min nei, kjøpte 2 delta vifter det var ikke plugg på noen Endret 24. februar 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Kontakt sjappa du kjøpte dem i og spørr. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 den er vel for å måle omdreiningshastigheten. er bare å putte den i en viftekontakt på hovedkortet. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Admin'c, da må han i såfall lodde ledningen på. Les tråden. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Men er det en plass hvor jeg kan få kjøpt kontakter og kabelsko eller hva jeg skal katigorisere dem etter, vertfall de som er på ledningen og som holder ledningen på plass i kontakten Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 ai så bare på bildet jeje lykke til med å finne ut hva den er til da Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 det er sån på 2 av mine deltavifter også.. 0 stress, tror det er en produksjons feil på alle deltaviftene microplex tokk inn etter 17. 1-07 (eller når det var..) og den er til turtallet på vifta ja.. trenger den ikke for å kjøre vifta.. bare for å lese data fra den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå