Ayabara Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Jeg ser etter ny stasjonær pc til 10000. Har verken kunnskap eller interesse av å bygge PCen selv, så jeg kikker på ferdig sammensatte maskiner. Hva synes dere om februartilbudet fra Komplett? http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10263 Ser dette ut som et greit tilbud, eller kan man få satt opp noe bedre til 10k hvis man plukker komponenter selv? Bruksområdene for PCen min blir surfing, kontorarbeid og multimedia. Jeg kjører Ubuntu på laptopen min, og jeg vil nok kjøre det på den stasjonære også. Trenger derfor strengt tatt ikke kjøpe OS, men går jeg for tilbudet fra Komplett så tar jeg nok med Vista bare for å ha det. Ytelsen er nok mer enn god nok for meg, men jeg er ikke sikker på om PCen er stille nok. I såfall bør det vel gå greit å gjøre noen små grep for å få den stillere etter at jeg har fått den. Lenke til kommentar
vi3t Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 for min del så funker den der, bare å forandre litt på den viss du skal ha den mindre deler. Pcn er jo inkludert med skjerm/tast/mus som du kan fjerne viss du har fra før av, så blir omtrent 8k, så har du 2k til å oppgradere den vidre til f.eks sterkere cpu/skjermkort etc. Jeg har nokså rundt den spefikiasjonene, og etter jeg har regna ut så ser det ut som du tjener 1 kr viss du bygger den selv, men derimot så har du ikke support viss du ikke kjøper komplett din side pc februar... konkluderer med å si at det er et godt kjøp men derimot support + de bygger det, vet jeg ingenting om.. =) Lenke til kommentar
Ayabara Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Kjapt svar :-) Jeg har laptop nå, så det eneste jeg kan gjenbruke er headset og webkamera. Er nok ikke umulig at det blir et kjøp når jeg får solgt den gamle :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå