Spettmeis Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Hei alle gode hjelpere:) Jeg lastet nylig ned oppdateringer til min Sony Ericsson K750i. Men språket ble på engelsk, og det går ikke ann å endre dette på telefonen (tror jeg?) Alternativene inne på språkvalg er kun engelsk og "according to sim" (vet ikke hva det siste der betyr, men skjer ikke noe når jeg velger den funksjonen) Prøvde å laste ned oppdateringene en gang til, men det skjer ikke noe nytt. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få en norsk telefon igjen? Edit: Redigert overskrift Endret 24. februar 2007 av Spettmeis Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Dette er faktisk en kjent sak med noen SE telefoner som blir oppgradert av brukeren og er brandet. Er telefonen brandet av Telenor eller Netcom? Da mener jeg om det er Entry/Telenor eller Netcom logo i menyene dine? For noen har en master reset av telefonen løst saken. Men da mister du alle innstillinger du har gjort og telefonen blir slik den kom ut av eska første gang. Men dette hjelper sjelden. Tror nok at du må levere inn telefonen til et service verksted som kan flashe telefonen din med norsk språk igjen. Eller flashe selv på f.eks www.davinciteam.com. Hvordan du flasher selv må du spørre andre eller søke på nettet. Har ikke noe oppskrift på dette dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå