LMH Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hei Har store problem med PCen min. Den vil ikkje starte. Maskina har alltid vore ganske ustabil, og kvar gong eg har flytta på den har samme problemet dukka opp, berre at då har eg klart å fikse det utan å eigentleg vite kva som er problemet. No har eg igjen flytta på PCen min og no nektar den å boote. Eg trykker inn power knappen og maskina startar såvidt opp, men den slår seg av igjen etter 3-4 sekund. Så prøver den igjen nokre gongar, og nøyaktig det same skjer igjen, helt til den slutt stoppar heilt opp. Eg trur som sagt det er noko med strømforsyninga som er problemet. Grunnen til det er at når eg følger med på POST-kodane som står på hovudkortet stoppar dei opp på 8.6, som i følge manualen er: "Assert PWM for CPU core voltage". Men no veit eg ikkje meir kva eg kan gjere. Nokon tips? Og tar eg helt feil viss eg trur det er noko gale med PSUen? Er det mogleg å "resette" den på ein eller anna måte? Litt specs viss det kan hjelpe: SinoTech CWT-550ADP PSU Abit AV8 Athlon 64 3500+ ATi Radeon X800Pro 1 Gb ram Eg har forresten prøvd å resette BIOS utan hell og har ikkje hatt mogleheit til å teste ut ei anna strømforsyning for å sjekke. Sjølv om eg har planar om det. Takk for hjelp Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 kan være kortslutting mellom chassie og hovedkort, sjekk at du har riktig spacere, noen kasser må i tilleg bruke gummi spacere. lite guffe er det ikke, 550W burde holde for den maskinen der. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Korleis fiksar eg ei eventuell kortslutning? EDIT: Ja, det her gløymde eg. Når eg først skrur på straumen på PSU og skal trykke inn Powerknappen framme går heile maskina på og av i løpet av ein brøkdel av eit sekund. Så berre ventar eg ein 10-15 sekund før den automatisk slår seg på igjen, men då går av etter dei 3-4 sekunda eg skreiv i første post. Endret 24. februar 2007 av Lord_Lars Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Høyrest ut som om du har kattehår i strømforsyninga... Lenke til kommentar
nourdini Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hadde også noe av det samme problemet. Trykte på "PÅ" knappen, viftene begynte å surre i ca. 1/4 dels sekund, så skrudde de seg av igjen. Etterhvert kjøpte jeg ny strømforsyning:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå