kfe Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 er på jakt etter en kjøler til Xp2000 som er så stille som mulig hvordan er denne? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...28&GrpID=5&s=pl Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Hehe litt rart, men alle som skal kjøpe nye deler fra komplett velger denne kjøleren. Ta heller og stopp innom microplex, og få noe skikkelig. Lenke til kommentar
MadZone Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Ja, SilentTwin fra Microplex kan f.eks være et bra valg. Har selv en slik vifte på min XP2000+, og det fungerer veldig bra (Asus A7V333 hovedkort). Lenke til kommentar
Data__ Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Vel denne viften virker bra den. Men som nevnt ovenfor så er dette en standarisert vifte.... Om du velger heller Iglo 2310 i stedet for så får du en vifte som har ett støvnivå på 25dB Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Vel er litt prisforskjell da. Silent twin kommer på ca 550kr, den GlacialTech kjøleren kommer på 200kr. Så spørsmålet er jo om man er villig til å betale 350kr ekstra for å senke støynivået med 6dB(som er en ganske betydelig reduksjon). Et støynivå på 25dB er helt akseptabelt. Vil tippe de fleste boxed kjølerne fra Intel ligger ca på det nivået. Det er egentlig litt irriterende at de store butikkene som Komplett ikke har bedre utvalg av HSFer. Lenke til kommentar
Magic Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 kfe: Det er en super!! kjøler. Ikke spesielt bra hvis du skal overklokke, men den er billig og stille! Hører ikke viften i kabinettet mitt, når sidene er stengt. Kjører min Igloo 2320 på en XP 2000+ (166x10) uten noen problemer. Lenke til kommentar
Magic Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 kfe: Det er en super!! kjøler. Ikke spesielt bra hvis du skal overklokke, men den er billig og stille! Hører ikke viften i kabinettet mitt, når sidene er stengt. Kjører min Igloo 2320 på en XP 2000+ (166x10) uten noen problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå