cs-freak Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Jeg har mistet mine gamle hodetelefoner.. (Koss SB.45) Så nå trenger jeg nye.. Har prøvd å se på Komplett.no o.l. men finner ingen BRA headset med microfon.... Hjelp meg Lenke til kommentar
Firstc Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Jeg har mistet mine gamle hodetelefoner.. (Koss SB.45) Så nå trenger jeg nye.. Har prøvd å se på Komplett.no o.l. men finner ingen BRA headset med microfon.... Hjelp meg 8014018[/snapback] Plantronics eller Sennheiser er di beste valgene med integrert mic. Hold deg borte fra Icemat Syberia og Steelpad. Har prøvd disse og di suger, men di er billige. Bruker du pc høytalere i tilleg til headset så er Denne genial. Men du må nok søke andre plasser en komplett, for di hadde ikke noe bra utvalg. Prøv microplex eller noe. Endret 24. februar 2007 av Firstc Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Jeg har mistet mine gamle hodetelefoner.. (Koss SB.45) Så nå trenger jeg nye.. Har prøvd å se på Komplett.no o.l. men finner ingen BRA headset med microfon.... Hjelp meg 8014018[/snapback] koss headsett razeer Lenke til kommentar
x_sigmund_x Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Razer Barracuda er verdens beste headset jeg har det selv og syyyyykt fornøyd... det har også et driiit bra utseende GO RAZER GO PRO Mvh. Sigmund Endret 24. februar 2007 av x_sigmund_x Lenke til kommentar
x_sigmund_x Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 forresten så lyser razer merkene på headsetet Lenke til kommentar
x_sigmund_x Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 forresten så lyser razer merkene på headsetet 8014466[/snapback] Lenke til kommentar
cs-freak Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Ser bra ut ! Likte Razer Barracuda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå