crim Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Formaterte pcen idag så nå funker ikke internett. Har seff innstalert drivere osv, men det virker som om de ikke blir innstalert.. For når jeg ser innpå mine nettverksteder er det bare en lokal kobling, men nettverkskortet er der ikke om dere skjønner hva jeg mener Har aldri hatt problem med dette før, da har det bare vært å innstalere driverne så har det funka. hva kan være galt? skal jeg prøve å formatere igjen eller noe? Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Tja..jeg syns internett fungerer fint, jeg Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Formaterte pcen idag så nå funker ikke internett. Har seff innstalert drivere osv, men det virker som om de ikke blir innstalert.. For når jeg ser innpå mine nettverksteder er det bare en lokal kobling, men nettverkskortet er der ikke om dere skjønner hva jeg mener Har aldri hatt problem med dette før, da har det bare vært å innstalere driverne så har det funka. hva kan være galt? skal jeg prøve å formatere igjen eller noe? 8013895[/snapback] Du har 2 nettverksinnganger på pcn din? Du har sikkert TP-Kabelen koblet i den, som du trenger ekstra drivere på.. Marwin nettverksdrivere elns sikkert Lenke til kommentar
crim Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) nei, har bare en inngang.. før når jeg har innstalert driverne har det komt enn kobling til i mine nettverksteder liksom, men nå gjør det ikke det.. Har btw nettopp bygd datan inn i et nytt kabinett. mulig jeg har fucka opp nettverkskort når jeg dreiv på? Endret 24. februar 2007 av crim Lenke til kommentar
crim Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 anyone? vil ha internett nå Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Har du sjekket Kontrollpanel - System - Maskinvare? Er nettverkskort(ene) riktig installert? Ingen spørsmålstegn? Har du installert driverene til hovedkortet? Lenke til kommentar
hiper Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 innstaler hjemmenettverk du Lenke til kommentar
crim Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) innstaler hjemmenettverk du 8016806[/snapback] går vell ikke an å lage hjemmenettverk når jeg ikke får kontakt med den andre pcen..? jeg finner ikke nettverkskorte på maskinvare nei.. :S kan jo ikke ha blitt ødelagt heller da?? for det er jo i chipsette og usb og lyd funker fint Endret 25. februar 2007 av crim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå